paarden alleen of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

heidiLOVER

Re: paarden alleen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:42

Tsja, mijn paard heeft geen ander paard erbij dit omdat we er geen ruimte voor hebben.. '
Ik zou het ook liever anders zien maar ik heb net aan genoeg tijd voor mijn paard, en daarom heeft ze er 2 schaapjes bij staan die ze ook geweldig vind, zo staat ze toch niet helemaal alleen Lachen

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 19:00

Heideilover:
Je geeft zelf al aan dat je weinig tijd hebt en ik vind dat een paard niet alleen hoort te staan en die schaapjes, heel leuk maar die kosten ook tijd.
Daarvoor zou je ook een kleine pony erbij kunnen zetten.
Een paard heeft een soortgenootje nodig.
Als hij een paar dagen alleen staat voor een keer maakt niks uit maar de rest van z'n leven lijkt me voor je paard erg saai.

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:39

Als ik het bericht van Heidilover lees dan denk ik 'daar gaan we weer'. Ik snap echt wel dat niet iedereen de luxe heeft die ik wel heb, maar ik krijg vaak ook het idee dat paarden bij wijze van spreken in de achtertuin worden gehouden.

Als je niet voldoende ruimte hebt voor een soortgenoot zoek dan een andere plek (pension?) voor je paard. Een paard hoort niet alleen te staan (genoeg argumenten zijn aangedragen) en dat moet je niet proberen goed te praten.