Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Diamante schreef:Hele rare vraag nog miss
maar ga je op je 18e al fulltime en alleen de stal runnen?
) anders een VOF en wordt me pa de andere vennoot. hij zal dan het financieel doen en ik de arbeid en de rest. aerdenhout1 schreef:Gelukkig dat je weet waar je over praat Vicky_88!
Veel succes met je western stal.

Falona schreef:Mag ik vragen waarom je meteen voor een BV wilt gaan? Veelal is het voor startende ondernemers voordeliger om te beginnen met een eenmanszaak of vof en pas later, wanneer alles loopt, een overgang te maken naar een BV. Dit omdat een BV bepaalde kosten met zich meebrengt die met name voor een startende ondernemer soms moeilijk op te brengen zijn.
aerdenhout1 schreef:[qoute]In deze formule bestaat de mogelijkheid
om als startende hippische ondernemer[/b], begeleiding te krijgen in de bedrijfsvoering
en organisatie van het hippisch bedrijf. [/qoute]
Pensionnetje schreef:Heb ik goed gelezen dat je 210 euro moet afdragen? Is dit per box of voor de totale accomodatie?
Jikke_love schreef:Falona schreef:Mag ik vragen waarom je meteen voor een BV wilt gaan? Veelal is het voor startende ondernemers voordeliger om te beginnen met een eenmanszaak of vof en pas later, wanneer alles loopt, een overgang te maken naar een BV. Dit omdat een BV bepaalde kosten met zich meebrengt die met name voor een startende ondernemer soms moeilijk op te brengen zijn.
Ze schrijft in haar beginpost dat starterskapitaal geen probleem is. Als dat zo is, zou ik ook kiezen voor een BV. Bij een eenmanszaak kan ze persoonlijk aansprakelijk worden gesteld, bij een BV niet.