nieuwe stal-) laten halster om op stal...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jikke_love

Re: nieuwe stal-) laten halster om op stal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:26

Ik vind het ook niet fijn als mij npaard met halster de stal in gaat. Ik denk dat je duidelijke afspraken moet maken. Jij betaalt ervoor om hen jouw paard te laten verzorgen, als jij wilt dat je paard geen halster om heeft, is dit denk ik wel te regelen. Als het wel moet, inderdaad een heel dun halstertje kopen.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 23:45

een beetje late reactie van mijn kant. heb niet heel veel tijd om lekker te bokken.
heb de eigenaren nog steeds niet kunnen vragen, als ik op stal ben zijn ze er nooit. zal deze week wat eerder heen gaan, misschien tref ik ze dan!

wat dat kreng betreft, die was ook al zo toen wij kwamen kijken. en toen stond hij alleen.
zondag heeft hij mij keihard in mijn vingers gebeten. hield mij vast aan de trallies om wat onder mijn schoen weg te halen. en toen was het hap. auw. krijg ook het idee dat mijn paard steeds nijdiger word. maar even aankijken en anders een andere stal.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 07:35

Ik sta dus ook sinds enkele weken op een nieuwe stal en ik heb ze daar ook op het hard gedrukt dat ik geen halster om wil in de stal.
Niet onder de term liever niet maar ik wil het gewoon niet hebben.
Het is gewoon te gevaarlijk.
Zelfs op wei krijgen bij ons op stal de meeste paarden het halster af, super.
Ik heb ook altijd halsters voor de wei die niet zo dik zijn en dus sneller kapot gaan.
Voor op de trailer en aan de hand wandelen heb ik stevige halsters.
Trouwens ik ben ook een zeikerd en pietje precies.
Wat is daar mis mee ik doe niks strafbaars ben alleen maar goed voor mijn paarden.
Zolang je het netjes vraagt of zegt is er niks aan de hand.