paard 2002, jaarbeurs, wanneer????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 13:26

twee jaar terug was de entre nog 10 mark. vind 10 euro best veel is bijna 2x zoveel.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 15:25

Karin schreef:
Voor Paard zijn nu in september de Utrechtse Paardendagen (?) in de plaats gekomen.

Volgens mij bestonden die sowieso al langer hoor, ook toen Paard nog bestond.

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:45

paard en recreatie zo heet paard 2002, ik heb het wel in verschillende kranten gelezen: 27 - 30 B Paard & Recreatie - Jaarbeurs, Utrecht

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 20:09

Wat ik al zei, bel ff naar de Jaarbeurs om zeker te weten of het doorgaat. Knipoog

De Utrechtse Paardendagen heetten 'vroeger' UTV, en nu is het een combi geworden van de UTV en Paard.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 20:43

Karin schreef:
Wat ik al zei, bel ff naar de Jaarbeurs om zeker te weten of het doorgaat. Knipoog

De Utrechtse Paardendagen heetten 'vroeger' UTV, en nu is het een combi geworden van de UTV en Paard.

dat heb ik dus gedaan, maar dat stobd al in de eertse reactie van mij. Het gaat dit jaar dus niet door, helaas. Maar daar heb ik een reisje naar Duitsland wel voor over, is weer eens wat anders.

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 23:32

waarom vermelden ze het dan in verschillende kranten, dat vind ik een beetje heel erg dom! zit je 2 jaar te wachten op iets wat helemaal niet gaat komen.....ik heb nou ook de utrechtse paardendagen en paard&koets gemist, omdat ik voor paard2002 ging, dat ik k*t

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 10:12

Karin schreef:
Voor Paard zijn nu in september de Utrechtse Paardendagen (?) in de plaats gekomen. Paard komt als het goed is dus ook niet meer terug. Jammer, ik vond het altijd wel een leuke beurs.

Equitana is in Essen, Duitsland dus, en volgend jaar is die beurs van 8 t/m 16 maart.

Utrechtse paardendagen bestaan al sinds jaar en dag, das nl de vroegere UTV. Zijn dus niet IPV gekomen.

Het was dit jaar kielekiele of het door zou gaan met paard, maar helaas NET niet. Ook al wegens te weinig centjes. Net als vele andere evenementen.

Viv

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 15:15

Paard is failliet. Vernomen uit zeer betrouwbare kring. Er zal dus nooit meer een Paard komen zoals dat tot twee jaar terug. Of we daar nou rouwig om moeten zijn betwijfel ik, ze hebben nooit hun intentie waar kunnen maken zo goed te worden als de Equitana.
De equitana is zeeeeer de moeite waard. Ik ga altijd minimaal twee dagen, overnachten in de jeugdherberg in de buurt, lekker met een heel stel NVVR-ers op stap.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 15:33

We kunnen altijd nog zelf een beurs organiseren Haha!

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 15:43

weet iemand misschien ook of het de eerste dagen al goedkopre is dan in de winkel? Want ik kn iet door de week, dus willen we waarschijnlijk de eerste zondag gaan. Of de zaterdag erop. Maar dan zal het wel heel erg druk zijn?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 16:21

Paard en Recreatie is inderdaad failliet. Ze konden niet genoeg sponsors krijgen, heb ik gehoord. Heeel erg jammer, omdat ik dat evenement beduidend leuker vond dan Paard en Koets. Ik heb op zich niet zoveel met mensport en kon me dus ook niet echt vermaken door naar rijtuigjes te kijken en dergelijke.
Eigenlijk kwam ik ook voor de goedkope spulletjes: Ik had op Paard 2000 echt ontzettend veel leuke dingen ingeslagen (kwam met twee enorme tassen thuis), maar op Paard en Koets ontbraken de kraampjes voor mijn gevoel een beetje. Er waren maar vijf stands van paardenzaken en daar hadden ze niet echt een heel erg groot aanbod. Heb wel hele mooie en goedkope singels gezien bij een Duitse stand en een aantal erg mooie schabrakken/sjabrakken. Heb zelf een bordeauxrode met gouden decoratie gekocht van BR. Die was voor 25 euro voor mijn gevoel niet echt duur...
Vooral de omvang van Paard en Koets viel me nogal tegen. Ik had verwacht dat het veel groter zou zijn. Erg jammer dat Paard en Recreatie niet meer komt! Baal ik echt van. Moet ik toch maar met de auto naar Essen 'tuffen'

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:46

ik vind het zo'n end en in je eentje ga ik ook niet zo snel, maar ja we zien wel
wanneer was dat in duitsland precies?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:47

Vippie, ik zeg ook verderop dat de Utrechtse Paardendagen een combinatie vormen van de UTV en Paard. Of liever gezegd: het beursaspect van Paard is toegevoegd aan de aloude UTV en daaruit zijn de UPD ontstaan.

Althans, zo heb ik het begrepen. Maar misschien zit ik er ook wel grandioos naast...