De staart van mijn pony wordt dunner!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elisahtje

Re: De staart van mijn pony wordt dunner!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 15:33

Staartzakken? Is dat niet een beetje rigoureus? Misschien kan je het eerst met iets anders proberen? En een dunne staart is toch niet zo'n ramp... Er bestaan trouwens ook extensions voor paarden. Pling

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 16:00

Staartzakken zijn heel erg fijn Ja Ik heb er ook eentje voor mn paard. Het paard voelt er zelf helemaal niets van, en in de winter zijn er geen vliegen, dus heeft ie zijn vliegenmepper niet nodig Haha!

Moeminx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 16:33

Wat kan ik dan het beste doen? Anti klitspray of staartzak en wat gaat het snelste? En wat is het fijnste voor mijn pony? Pling

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:23

Ik doe het allebei Haha!
Eerst helemaal schoon maken, anti-klit erin, uitborstelen, en dan een vlecht maken en in de staartzak.
Anti-klit moet je sowieso altijd gebruiken voordat je gaat uitborstelen, zodat je niet te veel haren afbreekt.
Zorg wel dat je een goede anti-klit neemt. Er zijn namelijk heel veel spulletjes, onder andere de sprays, die siliconen bevatten en daar wordt het haar broos van en breekt dan sneller af.
Cowboy magic en riders magic zijn veel beter, die zijn zelfs goed getest voor gebruik bij mensen.

Moeminx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 07:05

Okee, Bedankt allemaal

Moeminx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 17:19

En weet iemand een tip of voorbeeld hoe je knotjes moet maken met naald & draad? Ik weet niet hoe je dat moet doen, & t lijkt me heel mooi;)