Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
doeii! Nathalie84 schreef:2 dagen laten drogen als ze nat zijn en dan in de kast (ik heb een brandweerkast, dus muisvrij). Na de winter doe ik alles wassen en in een kast die de hele zomer dicht blijft.
. Meestal hangt de regendeken aan het dekenrek en de rest ligt in de kast. Behalve zomers vind je bij mij geen dekens. 
Norway_girl schreef:Ik berg ze op in een kussenbox, weet niet of ze dat in NL hebben? Maar daar doe je je buitenstoelkussens in.Erg handig!
#edit# ik laat ze wel eerst drogen. Dan leg ik ze over die kisten.
james100 schreef:ik hang ze in mijn stal.. gewoon (hoog) een touw spannen (tegen de wand/en)en daar je dekens over hangen.. heerlijk alles hangend!
chantalvdv schreef:james100 schreef:ik hang ze in mijn stal.. gewoon (hoog) een touw spannen (tegen de wand/en)en daar je dekens over hangen.. heerlijk alles hangend!
ik had ook zo'n idee, tot ik op de grond allemaal pluisjes vond, en er dus gewoon in 3 dekens giga gaten zaten. (stomme muizen, waar je niet vanaf komt midden in het bos hier![]()
Nu heb ik ze in een grote afgesloten regenton liggen!

daar heb ik dekens in zitten, heb geen last van schimmel oid james100 schreef:ik hang ze in mijn stal.. gewoon (hoog) een touw spannen (tegen de wand/en)en daar je dekens over hangen.. heerlijk alles hangend!

Nicole85 schreef:Ik heb van die grote dekentassen, ooit een keer gekocht bij de Wibra volgens mij voor 1 euro per stuk.
In 1 zo'n tas kunnen 2 dekens.
De dekens die regelmatig gebruik hangen op het dekenrek. De anderen berg ik schoon op, thuis in die dekenzakken.
Werkt ideaal