aardappelvork(riek) waar te koop?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Re: aardappelvork(riek) waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:43

Ik heb alleen wel de steel iets korter gemaakt, vond het maar een lang onding!

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 20:04

asjemenou schreef:
smarty schreef:
Wat een zegen idd die ijzeren, met die andere, kreeg ik altijd van die spring poep, haakte die ergens achter, vloog de mest weer rond mijn oren.... niet handig, maar er bestaat nog iets handigers, laatst gezien, een gark (ja ja zo heet dat ding officieel) zoals de ijzeren, maar dan aan de zijkanten ook van ijzer opstaande rand, van 10 cm, zo kun je het vlas nog beter zeven! Ik ben nog aan het zoeken waar ik hem zelf kan kopen trouwens....

Een gark kun je gewoon in het tuincentrum halen, is eigenlijk voor de tuin bedoeld.
Die hebben we hier nog wel een paar liggen.
Maar daar kun je toch geen stront mee uit de stal halen?

een beetje late reaktie maar blijkbaar heten die bij onze boerenbond gark, die mestvork als afgebeeld dan, alleen heb je die dus met een korte steel, met opstaande randen aan de zij en achterkant.... hoef je niet zo voorzichtig te wiebelen met dat ding, is ook heel licht, werkt als een trein.... misschien een ideetje ipv stok afzagen hi hi hi? Knipoog

Moonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 08:47

Perfect ding hoor die aardappelvork, wij hebben hem al jaren hier op stal en werkt super.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 08:55

erleyne schreef:
http://www.agradi.nl/images/productimages/7501095.jpg

Deze bedoel ik, het heet officieel mestvork zie ik op de site. Wij hebben hem van Agradi. Het vlas valt er tussenuit ( het droge dan).

deze heb ik ook, ideaal (maar dan voornamelijk om de wei mee te doen Knipoog