Mag ik eerst mijn nagels wel kort maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Noetanchamon schreef:Met mijn hand erin?????????????![]()
![]()
Mag ik eerst mijn nagels wel kort maken

Nicky__ schreef:Omg, sorry hoor, maar echt een komisch topic
moet dat ook bij veulens?
* omg ik heb echt rare gedachtes nu
Noetanchamon schreef:Maar vanaf welke leeftijd moet je piemels schoon maken dan?
Noetanchamon schreef:Jeetje, dus regelmatig checken....maar bij hengsten hoeft het dus niet begreep ik??
Miemserik schreef:of je laat hem ontpiemelen, hoef je m ook niet schoon te maken
.
philipoom schreef:Miemserik schreef:of je laat hem ontpiemelen, hoef je m ook niet schoon te maken
Dan kan ie niet meer plasse
je hebt toch ook micropiemels Miemserik schreef:of je laat hem ontpiemelen, hoef je m ook niet schoon te maken
je hebt toch ook micropiemels[/quote]laartjuh schreef:Je moet de plasser van een merrie ook schoonmaken hoor.
Die van mij gister met een doekje en water gedaan, was zwaar smerig en zag ook dat het wat "schuurde" aangezien het ook een tikkeltje rood was, wat nu weg is gelukkig.
(ow en we hebben deze merrie nog niet zo lang, dus bedankt vorige eigenaars voor het cadeau!)
Maargoed, jij maakt die onderdeeltjes ook schoon toch?
philipoom schreef:Miemserik schreef:of je laat hem ontpiemelen, hoef je m ook niet schoon te maken
Dan kan ie niet meer plasse
je hebt toch ook micropiemels[/quote]