Als je iets niet goed ziet is het dat wel.... Plus dat dat echt snijwonden maakt. Ik heb het meegmaakt. Hier nooit dat soort draad om de wei 
Maar goed verder ieder zijn ding!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Als je iets niet goed ziet is het dat wel.... Plus dat dat echt snijwonden maakt. Ik heb het meegmaakt. Hier nooit dat soort draad om de wei 

rowo schreef:Noem je dat goed zichtbaarAls je iets niet goed ziet is het dat wel.... Plus dat dat echt snijwonden maakt. Ik heb het meegmaakt. Hier nooit dat soort draad om de wei
Maar goed verder ieder zijn ding!

om maar bij het hout te komen, het is prychisch denk ik

Dana01 schreef:dat mag, dus dat is niet leuk
Slim paard heb je... Wel erg vervelend idd als ze dat doen. Maar er moet toch wat zijn om te zorgen dat ie het niet doet? Een keer flink met de neus tegen het draad aan houden?

rowo schreef:Is dat dat draad met ijzerdraad er in en zo'n wit omhulsel eromheen?

rowo schreef:Oh.. ik meende dat je ze thuis had staan. Foutje van mij

rowo schreef:Ik weet idd wat je bedoeld. Volgens mij heeft Erve Maathuis in Geesteren (waar de CSI wordt gehouden) dat ook overal om de wei. Dat zie je idd wel goed jah.. Is dus ook fijn in gebruik? Onderhoudsarm?
] 
Is voor de meesten onbetaalbaar, maar wel super super mooi !