Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is een tijd lang anders geweest, maar inmiddels ga ik niet meer zonder. Buiten om dezelfde reden als Karin, er hangen altijd wel wat takken te laag, en ik heb me inmiddels al en paar keer uit het zadel moeten gooien om mijn nek niet te breken. En ik rijd nou eenmaal veel buiten.. In de bak omdat het gewoon veilig is, en waarom buiten wel en in de bak niet? Navy wil nog wel eens in een gekke bui zijn, ergens voor wegspringen, ervandoor gaan, en dan heb je gauw probleempjes..
En als ik met d'r het bos inga dan zet ik altijd een cap op.
Maar die cap zit zo goed 'vast' dat ie zelfs niet van mijn hoofd afvalt als ik van het paard afval en dat heb ik al meerdere keren getest
:)):# 
ik heb hem 1 keer in de week op en dat is in de les omdat het daar verplicht is.
ik ben in bijna 4 jaar maar 1 keer van Flair afgevallen en dat was nog mijn eigen schuld ook
) en 1 à 2 keer in de bak.bubbels schreef:Weet je wat voor mij ook een belangrijke reden is? Mijn achterlijke ijdelheid! Mijn cap steekt een meter boven mijn hoofd uit en ik voel me achterlijk met dat ding op mijn hoofd. Slap excuus, maar ik rijd er gewoon niet lekker door.