Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
draumpje schreef:wat wel een reden van de staleigenaar kan zijn
dekens hebben allerlei banden en slutiingen
een paard kan daar in blijven hangen tijdens spelen/stoeien, en niet alleen het paard wat de deken draagt
ook degene die met het paard met deken speelt ...
gevolgen kunnen best heftig zijn als paard zelf of omstanders n die deken stappen....
SisLeone schreef:Mmm vreemd dat ze je paard dan de deken af doet. Zou ze bij mijn paard niet moeten flikken. Ik bepaal zelf wel of mijn paard een deken op krijgt of niet en niemand anders bepaald dat voor mij. Als ze toch zou blijven zeggen dat het niet mag dan ben ik er weg.
lindake schreef:Ik vind dat een deken opleggen geen verkoudheid kan voorkomen. Zie het nut van een deken niet in. Als het paard zijn eigen haar heeft en je het niet afscheerd kan het dier perfect zonder deken buiten staan.
Een paard is geen mens, behandel een paard dus een beetje als een paard en doe hem geen kleren om.
Anders moet je gewoon een andere stal zoeken.
runningkawa schreef:Ik persoonlijk denk dat die kans erg klein is.
Want ik heb het in al die jaren nog nooit gezien en ook niet bij kennisen gehoord.
Natuurlijk kan het...maar er kan zoveel...
Uiteindelijk kan denk een eigenaar van een stal bepalen wat er gebuerd. Ben je het daar niet mee eens zul je moeten gaan.
Maar...als TS had geweten van deze regel zal er denk ik niet zijn komen staan. Dus vreemd dat het niet van te voren bekend is gemaakt door de stal eigenaar
Zeker omdat het een regel is die bijna nergens de gewoonte is
runningkawa schreef:Welk gat van de deken bedoel je?