Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

van mij er nou in gaat staan? Ik zie hem daar echt voor aan, hij heeft wel vaker van die rare ideeen. Dan krijg ik hem er noit uit of erger nog wat als ie door de bodem zakt?

Zammie schreef:Zo'n krat (is heel groot, denk wel 1 meter bij 1 meter nog wat) heb ik hier ook nog staan, maar dacht van wat als die dombovan mij er nou in gaat staan? Ik zie hem daar echt voor aan, hij heeft wel vaker van die rare ideeen. Dan krijg ik hem er noit uit of erger nog wat als ie door de bodem zakt?
Door de bodem zakken zal niet gebeuren. Die dingen zijn echt heel sterk. Bij mijn kennisen heeft er nog een nooit een paard in gestaan hoor.
Anne_GTI schreef:Zammie schreef:Zo'n krat (is heel groot, denk wel 1 meter bij 1 meter nog wat) heb ik hier ook nog staan, maar dacht van wat als die dombovan mij er nou in gaat staan? Ik zie hem daar echt voor aan, hij heeft wel vaker van die rare ideeen. Dan krijg ik hem er noit uit of erger nog wat als ie door de bodem zakt?
Europallet is 80 bij 120Door de bodem zakken zal niet gebeuren. Die dingen zijn echt heel sterk. Bij mijn kennisen heeft er nog een nooit een paard in gestaan hoor.