Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joyce B schreef:Hij zou zomers voor de weidegang tussen de 50 en 60 euro kunnen vragen en voor-, najaar en winter als ze ook op stal staan en bijgevoerd moeten worden tussen de 110 en 150 euro per maand. Dat zijn gangbare prijzen voor stalling en weidegang met buitenbak in het noorden (Friesland/Groningen)
lottehorse schreef:150 is een hele goede prijs!. ik heb presies het zelfde bij mij in zwolle en daar wordt dat ook ongeveer gevraagd!
ozzy1 schreef:Misschien denk ik wel te simpel, maar waarom ben je bereidt om in de randstad de hoofdprijs te betalen en in bijv friesland moet het minimaal zijn.
Of ik nou in friesland of in rotterdam een zak voer koop, hij is overal even duur.
Hooi is bijna overal even duur.
Het werk aan uitmesten, buiten binnenzetten kost me op beide plaatsen evenveel tijd.
De grondprijzen schelen wel, maar evengoed moet alles betaalt worden, dan kan je toch geen stalling voor een bodemprijs opzetten.
Zomer en winter zijn de prijzen bij mij gelijk.
In de zomer hou ik eindelijk eens iets over.
Wel eens een zakje kunstmest gekocht?Kost allemaal geld en werk.
Paarden houden is nou eenmaal een duur gebeuren.
En ik zou er altijd geld voor over hebben als mijn paard goed staat en goed behandeld wordt.

Needje schreef:Ik ga verhuizen!