Myra1 schreef:Ik zou voor geen van beiden gaan. Ik vind 4 uur weiland per dag nog steeds belachelijk weinig. Daarna lekker 1 uur rijden en weer 19 uur dat hok in?
Hier sluit ik mij helemaal bij aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Myra1 schreef:Ik zou voor geen van beiden gaan. Ik vind 4 uur weiland per dag nog steeds belachelijk weinig. Daarna lekker 1 uur rijden en weer 19 uur dat hok in?
Arabesk schreef:Als het even kan zou ik nog verder zoeken naar stal 3, want vier uur per dag naar buiten is nog steeds erg weinig....
Malibu schreef:Ik zou voor optie 2 gaan.
Waar ik sta hebben we ook alleen een buitenbak, en dat is prima te doen. De dagen dat ik echt niet kan rijden omdat de bak bagger is zijn er zeker niet meer als 10 x per jaar en dan hebben wij nog niet eens een 'speciale' bak maar alleen een normale drainage...
Verder valt het me altijd op dat de mensen die zeggen dat 4 uur erg weinig is niet in de Randstad wonen. Ik zou mijn pony ook graag de hele dag buiten willen hebben, maar dat is in de randstad gewoon bijna niet mogelijk. En als je dat wel wil moet je minimaal 45 minuten (auto) rijden, de enkele stallen in de buurt die de mogelijkheid hebben die hebben wachtlijsten van hier tot tokio.
roosje78 schreef:oho ik schrik echt van die prijzen bij jullie,wat duur zeg!!!!
Is een ander topic over. Kijk maar onder verzorging, stalling en weide.
Binnenbak vind ik totaal onbelangrijk; vind frisse lucht en lekker weidegang vele malen belangrijker voor m'n paard. Malibu schreef:Ik zou voor optie 2 gaan.
Waar ik sta hebben we ook alleen een buitenbak, en dat is prima te doen. De dagen dat ik echt niet kan rijden omdat de bak bagger is zijn er zeker niet meer als 10 x per jaar en dan hebben wij nog niet eens een 'speciale' bak maar alleen een normale drainage...
Verder valt het me altijd op dat de mensen die zeggen dat 4 uur erg weinig is niet in de Randstad wonen. Ik zou mijn pony ook graag de hele dag buiten willen hebben, maar dat is in de randstad gewoon bijna niet mogelijk. En als je dat wel wil moet je minimaal 45 minuten (auto) rijden, de enkele stallen in de buurt die de mogelijkheid hebben die hebben wachtlijsten van hier tot tokio.
Myra1 schreef:Malibu schreef:Ik zou voor optie 2 gaan.
Ik woon in de randstad, en dan nog wel hartje randstad. Mij valt op dat de 2 stallen met veel weidegang/paddock die ik ken telkens leeg staan, omdat er slechts een kleine buitenbak is voor de ruiter... De stallen waar je paard hooguit in de zomer een dagdeeltje buitenkomt schieten zo vol, en je betaalt er het dubbele voor.
(niet om iemand te beledigen) maar dat is bij ons in de regio (Utrecht) voor een stal met faciliteiten als een binnenbak en wei echt nog redelijk goedkoop.Alwiene schreef:Myra1 schreef:Ik zou voor geen van beiden gaan. Ik vind 4 uur weiland per dag nog steeds belachelijk weinig. Daarna lekker 1 uur rijden en weer 19 uur dat hok in?
Hier sluit ik mij helemaal bij aan
Hoeveel weidegang krijgt ie daar als ik vragen mag?