Paard staat alleen !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Judje

Re: Paard staat alleen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 11:39

heart4horses schreef:
Ik wil eigenlijk wel een pony die niet meer mag rijden! Dat lijk me wel een perfecte oplossing. Bedankt in ieder geval voor de reacties. Door jullie ben ik eruit! Haha!

Hoezo? Je kan ook een jonge pony aanschaffen (mits je de ervaring ervoor hebt) en dan een bijrijdster zoeken die ook meedeelt in de kosten. Maarja: als die pony iets gaat mankeren kan dat alsnog veel geld gaan kosten.

Of inderdaad voor weinig de weidegang met schuilstal aanbieden op internet. Er zijn vast genoeg paardenliefhebbers die met alleen een wei en een schuilstal genoegen nemen om hun paard te stallen.
Voordelen: geen kosten (ook niet aan ziektekosten enzo, die toch hoog en onverwacht kunnen zijn), je hoeft niet ineens dubbel zoveel tijd er aan kwijt te zijn, je paardje heeft een vriendje dus dat lijkt mij het meest ideaal.
Je moet alleen wel goede afspraken maken over de prijs, de betaling EN wat er allemaal bij de prijs inbegrepen zit en wat niet.

nothappy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:40

Je paardje zal je dankbaar zijn, voor het vriendje/vriendinnetje. Die van mij is erg braaf en relaxed geworden, van het sociale contact.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:48

Ik heb nog wel een paardje die voor gezelschap mag dienen
ze is 11 jaar oud.
En heeeeeeel lief en aanhankelijk, je kan der alleen niet meer op rijden.
Maar toch wil ik wel weten welke regio jou pony gestalt staat.
Hoef het niet precies te weten, maar als het brabant is weet ik al genoeg bijvoorbeeld.

rosa_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:42

even tussen door. je kunt altijd een shetlander kopen als gezelsgap,
maar je kan natuurlijk ook een paard/pony/shetlander van de slagt kopen dan heb je netzogoet een gezelschaps dier allen ret je daarmee een paarden leven!

ps paarden van de slacht hoefen echt niet persee rotbeesten te zijn hoor

Kroepoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:16

Vervelend zeg! Ik hoop dat je snel een oplosing vind Knipoog