Jongens op de manege

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 18:41

lijkt nu net of hij nog eens wat met jullie meisjes gaat uitvreten! beetje vaag allemaal!

lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:01

wat een onzin! dat slaat toch nergens op!
bij mij in de groep reden eerst 2 jongens, en nu nog 1...heel gezellig hoor Tong uitsteken

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:54

jongens breken de sfeer meestal een beetje. Meiden onder elkaar kan soms leiden tot ruzie's (meiden zijn over het algemeen kattiger). Nog nooit een jongen mee gemaakt die roddelt op de manier als wij meiden soms kunnen roddelen. Wat dat betreft kunnen jongens beter zijn voor de sfeer! Word er eens wat anders besproken dan jongens Haha!

Als ik op die stal zou staan zou hij het mogen bekijken. Mijn vriend gaat altijd mee! Niet voor vrijerijen , maar voor rijerijen Tong uitsteken Knipoog Hij vind het superleuk. Soms neem ik wel eens een vriend mee. De enige regel is niet meer dan 2 mensen meenemen, maar afhankelijk van de situatie mag die wel eens gebroken worden.

Het is gewoon discriminatie! Alsof wij meiden engeltjes zijn Schijnheilig Lips are sealed
Misschien eens vragen waarom er geen jongens mogen komen ?

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 22:18

ja je oudere vriend van 18 stuurt ie niet weg maar als ik of iemand anders een vriend mee nemen onder de 18 stuurt ie ze weg.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 22:55

Bij ons hebben ze wat dat betreft helemaal geen regels. Al neem je 10 mensen mee om te komen kijken, dan is dat nog goed. Ze komen waarschijnlijk toch ook allemaal wat drinken, en das allemaal leuk en aardig. Mijn ouders gaan vaak mee, en soms ook wat andere mensen die mijn paardje weleens willen zien. Gezellig toch? De eigenaar stelt zich vaak zelfs voor, even een kletspraatje Lachen