Als je modder op een mestvlek smeert dan neemt die de gele kleur op, en is de mestvlek bijna weg na het borstelen de volgende dag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

boemel schreef:Wie weet waar je dat Cowboy Magic spul online kan bestellen?
Hier in de buurt verkopen ze het namelijk niet en ik heb er meer goede berichten over gehoord, dus wil het graag proberen.
Als hij als een moddermonster de wei af komt haal ik er gewoon eens de bezem over heen, werkt perfect!
En in de zomer was ik zijn staart omdat die soms gelig wordt maar zijn lichaam en manen hoef ik niet te doen, die blijven altijd mooi wit.

) Daarnaast staat hij onder dek (zomers niet)dit scheelt uiteraard ook enorm, en veelal wassen doen wij dus absoluut niet, wel spuiten we hem na het rijden met water af. Mochten we met hem op pad moeten (shows iod)en hij moet gewassen worden dan is zilvershampoo voor ons HET wondermiddel wat we gebruiken, kost bijna geen drol en werkt goed. Ach en als meneer zich eens lekker goed vies heeft gemaakt, dan borstelen we het er gewoon af.