Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
asjemenou schreef:En een zee container?
Heb geen idee wat die kosten..

Kimberley77 schreef:Ik ben momenteel ook bezig een schuilstal te bouwen, voor 2 ijslanders. De maten zijn niet denderend groot, omdat mijn ervaring is dat ze er eigenlijk toch nooit in staan. Hij wordt dan ook maar 6meter lang bij 3,5 meter diep..
Ik heb via marktplaats gratis sloophout (wel een pokkewerk om op te halen) en gratis stoeptegels voor bestrating en nog wat rebbatdelen voor de binnenstallen, dat is voor 15m2 voor €125 excl schroeven etc. Koopje dus, kost alleen verrekte veel tijd om het te maken op een veilige manier.
Het is bij mij e bedoeling de stal een opening te geven en de zijkanten met hout te maken (oude staldeuren, heel dik stevig hout) en tot 180 hoog en daarboven met horregaas tegen de vliegen te maken. Golfplaten als afdakje (schuin, zodat het water wel wegloopt) en als het mogelijk is tochtflappen tegen de mugjes voor zomers..(mijn ene ijs is exceemgevoelig, vandaar ald ie rompslomp eromheen).
Veel succes ennuh, t hoeft geen paleisje te zijn, maar let wel dat veiligheid op nr 1 staat, dan maar 100€ meer sparen, dan een storm wat ellende kan brengen