Maar goed, na een tijdje wasie er wel aan gewend en luisterde hij wel. En nu zijn de lama's alweer weg.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zelf heb ik er natuurlijk geen maar de lama van die kenissen was lief heb hem eens gepoetst enzo.
! Maar dan net wel de mannetjes omdat die zich dus als de 'Hengst' gaan gedragen. Ze drijven zelf de kudde samen en laten niet 1 schaap afdwalen. Verder zijn ze extreem agressief tov wolven vossen en coyotes die blijven dus ver uit de buurt als er een Lama in de kudde zit. Maar een vrouwtje zal dat minder hebben denk ik. Ik vind het in ieder eval een goed iee
. Dit was alles wat ik er van wist ik hoop dat jeer wat aan hebt.

annemieke schreef:bij mij in de buurt hebben ze een wei met 4 lama's en 4 of 5 paarden samen. Voor zover ik kan zien gaat het goed.
Maar ik denk dat je ook moet kijken naar het paard/lama zelf. Gate vind lama's bijvoorbeeld dood eng }>
Daar heb ik nou oook altijd last van als ik daar langs gaat met buitenrijden rennen mee en echt zo drijgend van : ik ga spugen!
He bah, we zijn er toen maar heel snel langsgereden.