DebGizmo schreef:Weet je niet wat de eigenaar van je verzorgpaardje betaald dan per maand?
Het lijkt mij dat als je daar zou blijven staan als je het paardje kunt kopen, je hetzelfde moet betalen.
Het is bij de eigenaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DebGizmo schreef:Weet je niet wat de eigenaar van je verzorgpaardje betaald dan per maand?
Het lijkt mij dat als je daar zou blijven staan als je het paardje kunt kopen, je hetzelfde moet betalen.

Maar ik wil haar graag hier stallen, omdat ik dan niet zelf de brok, hooi, stro, hoefsmid, da etc. hoef te regelen!
)
! (eigenaar veegt de stal nu om de 2/3 dagen bij, en dan doe ik deze op woensdag, vrijdag en zaterdag helemaal uit!)
) en ik gooi ook de mesthoop op!
RianneH schreef:Jij zit erg goedkoop Redrumfox! Heerlijk
Stel dat je je paard bij ons op stal zou zetten, vergelijkbare moegelijkheden, dan ben je zomers rond de 60/70 euro kwijt. Dit is zonder bijvoeren en 24/7 op het land. Ga je 's winters naar binnen, zit je al snel op 100-130 euro. Prijs kan je natuurlijk wel naar beneden brengen door zelf te mesten, voeren, klusjes enz. Denk dat je schatting iets te optimistisch is, maar in welke regio zit je eigenlijk?
Denk dat je gelijk hebt, want als ik al die andere prijzen zo zie zit ik wel erg goedkoop ja.
linda_arnold schreef:Ik denk ook tussen de 100 en 150 eurie! Ik zou gewoon aan de eigenaar vragen wat zei voor stalgeld rekent..........en wat betreft het paard.......jij wilt toch ook weten als verzorgster waar je aan toe bent? Of het paard verkocht wordt of niet?
)
)
Alani schreef:@erleyne; dan gebruik je wel erg veel hooi en stro. Da's elke 2 dagen een baal.
Tegenwoordig sta ik maar op vlas, want op stro was niet meer te betalen
--
--
€10,- om 's morgens te voeren en op de wei te zetten kan toch wel?

)!
Begin ik toch te twijfelen aan mijn berekeningen