Verder kon er geen band achter erom, maar ik ga het ook eens doorlezen want dit gebeurd elke maand bij ons..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mirhub schreef:Heb je nog een rekening gekregen of viel het onder de verzekering?
Was ik even benieuwd naar
Cassidy schreef:Er werd toen ook verteld dat trekken aan de benen een big No-no is....ik hoop dat het paard er zonder blijvende gevolgen vanaf is gekomen.
Krista schreef:helaas leek het beter dan het was. Gerrit heeft inmiddels zijn derde fysiobehandeling achter de rug. De schouder, onderhalsspier en de banden van zijn schouder naar achteren waren toch behoorlijk geraakt en 'op slot geschoten'. Hij had er erg veel pijn aan. Inmiddels ontspant hij zijn hals weer. Zijn achterhand is toch nog een vervelender verhaal, hij bleek een spierscheur in zijn broekspier er aan over te hebben gehouden, ook hier de juiste revalidatie om hem weer op te kalefateren. Vooralsnog is hij nog niet rad, helaas.
Krista schreef:helaas leek het beter dan het was. Gerrit heeft inmiddels zijn derde fysiobehandeling achter de rug. De schouder, onderhalsspier en de banden van zijn schouder naar achteren waren toch behoorlijk geraakt en 'op slot geschoten'. Hij had er erg veel pijn aan. Inmiddels ontspant hij zijn hals weer. Zijn achterhand is toch nog een vervelender verhaal, hij bleek een spierscheur in zijn broekspier er aan over te hebben gehouden, ook hier de juiste revalidatie om hem weer op te kalefateren. Vooralsnog is hij nog niet rad, helaas.

) en ze heeft een longontsteking gehad dankzij modder in de longen, maar ze is er nu weer helemaal bij... geintje schreef:Helaas hebben wij als korps geen borsttuig op de auto liggen.