Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nickjuh schreef:Ik weet zeker dat mensen het doen, enik vroeg me af wie er WEL aan deden wat wat voor ze ervoor gebruikte, ik zit helemaal niet te wachten op reacties van hoe verzin je het???!!
Mensen die mij penny noemen mogen ook wel stoppen... beoordeel niet iemand die je niet kent,
als je geen zinnig antwoord hebt op mijn vraag, antwoord dan gewoon niet...
gebruikt anders even te zoekfunctie bij wedstrijden... en kijk even op keuringen...
Ik vind het voor shows júist prachtig maar om er mee te trainen lijkt het me dubbel niks..
nickjuh schreef:Ik vraag het ook niet om te trainen, maar juist om te showen, rij namelijk veel wedstrijden.
Ik kan alleen niet tegen reacties alsof ik een penny ben, als mensen niks van mij weten, normale reacties vind ik niet erg..
daar heb ik misschien wat aan..
Maar mascara vind ik niks.
xxsweet schreef:Hahaha en dan gaat het regenen en loopt de mascara uit
LiNdA1986 schreef:xxsweet schreef:Hahaha en dan gaat het regenen en loopt de mascara uit
![]()
![]()
![]()
dan moet je wel waterproof gebruiken he
... Dat glitterspul heb ik wel eens bij de ponywedstrijd gezien. Klein meisje op een welshje die had glitterhoefjes
.. Voor die leeftijd leuk of eventueel als je een show hebt maar aan mij toch niet besteed..
nickjuh schreef:ik heb hier echt geen moer aan jullie, ikd acht dat je bij bokt wijzer werd maar van jullieniet echt
nickjuh schreef:ik heb hier echt geen moer aan jullie, ikd acht dat je bij bokt wijzer werd maar van jullieniet echt
Dat vind ik echt belachelijk! Beetje lippenstift erbij en je hebt een complete clown
in het rozeeeee. misschien voor de pennys! maar ik doe het niet