Wat kunnen mensen toch dom zijn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Re: Wat kunnen mensen toch dom zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:54

Als het je echt geen fijn of veilig gevoel geeft om nog een maandje te wachten tot ze weg zijn, kun je op zoek gaan naar een andere stalling. Dat heb je ook wel gedaan, maar volgens mij heb je de luxe er bij opgezocht. Dat zou ik dus even niet doen. Zoek gewoon een plekje waar je merrie net zo duur of zelfs goedkoper kan staan als dat je nu staat. Dan heb je geen last van vervelende mensen en het is maar een maand, daarna kan je weer terug.

Wat betreft die staleigenaar; het is toch zijn stal? Dan kan hij toch zelf bepalen wie er wel en niet mogen komen? Desnoods sluit hij het hele terrein af met een hek en moet iedereen een sleutel hebben, maar als hij wil, kan hij die mensen er zo uitzetten. Zijn stal, zijn terrein, die mensen betalen er misschien wel voor, maar als ze niet luisteren naar wat hij zegt. Hupakee, er uit. Zo zou ik denken, tenminste Knipoog

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:59

texelse schreef:
is hier laatst niet een waarschuwing geweest over deze mensen? Of zijn dat anderen. Er staat me iets bij dat iemand ze zocht omdat er problemen waren, die dus niet netjes (helemaal niet dus) opgelost zouden zijn. Maar precies weet ik het niet meer. Niet weggaan. Deze mensen staan binnen een week ergens anders. De beheerder is een correct figuur begrijp ik uit jouw verhaal. Die laat het echt niet zover komen dat er echte problemen ontstaan. Meld hem wel even, dat je overweegt om te verhuizen als deze mensen hun gedrag niet veranderen, of definitief op stal blijven.

Dit schoot mij dus ook meteen te binnen. Is dezelfde regio en de acties die ze uithalen en de arrogante (domme) opmerkingen passen precies bij deze mensen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:05

Als dat zo is,dan zou ik ze meteen de deur wijzen.
En even kijken of ze de tweepaardstrailer van Pauline nog hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:06

Zo te lezen niet verderop in het topic Lachen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:08

Nee,ik lees het nu!
Gelukkig is de trailer terug,maar ze hebben toch wel schade toegebracht daar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:29

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 16:38

Jezus dat zijn ze! Idd blauwe chevy, merrie heet magic, hengst 2,5 jaar en stokkreupel en wordt vrolijk gelongeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:43

Dan zal ik als ik jou was dat stukje maar uitprinten en aan je stalhouder laten lezen,als je er goed mee overeenkomt toch.
Ben je wel lekker mee met zo'n stel op stal.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:44

Sjonge, wat vervelend. Maar ik zou lekker blijven als je het daar altijd naar je zin hebt gehad. Even de maand uitzingen, maar dan is het weer goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 17:33

Dan zou ik dat stukje ook maar eens laten lezen aan de stalhouder.
En neem jij je spullen ook maar elke dag naar huis.

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 19:14

Ik heb het hem net laten lezen, hij kan wat dat betreft ook weinig doen als het nog beter in de gaten houden. Morgen ga ik verhuizen dus al mijn spullen zijn al op het nieuwe adres Lachen. Morge vroeg gaan we om 10 uur vertrekken dus dan is het allemaal een afgesloten hoofdstuk. Ik vind het allemaal maar een heel erg raar verhaal der klopt helemaal niets meer van, maar ik heb der dadelijk gelukkig niets meer mee te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:38

Veel plezier op je nieuwe stal in ieder geval.het is te hopen dat het voor je stalhouder en voor die arme paarden ook goed komt.
Stalhouder zal nog eens nadenken voordat hij iemand aan neemt.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 07:15

Nou zal je zien dat ze straks ook op je nieuwe stalling verschijnen..en daar de boel opruien..
(niet te hopen,maar ze gaan toch van stalling naar stalling..)

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 07:46

mmm ik heb daar al uitgelegd wat er op mijn huidige stalling aan de hand was en deze stalling is 3 keer zo duur en der zijn 24/7 mensen en camera toezicht aanwezig ik geloof niet dat die daar gaan komen, maar je weet het maar nooit! Oh wat erg zeg! Ik hoop dat het allemaal goed opgelost gaat worden, maar daar hoef ik me niet zo druk meer over te maken, zometeen naar stal en om 10 uur staat de trailer voor de deur!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:42

Je weet inderdaad nooit of ze je achterna komen. Ze hebben eerder al in Bakel gestaan en dat is een redelijk luxe stal.

micelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:48

kan je geen mensen inlichten als je niet op stal bent dat die de boel ook een beetje in de gaten houden? je vriendinnen ofzo? als er wat is dat ze je op de hoogte houden wat er gebeurt is. als het de spui gaten uit loopt kan je altijd nog tijdelijk je spulletjes gaan inpakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:54

micelle, lees aub het hele topic eens door

En hoe bevalt de nieuwe stal?

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 20:57

In een woord geweldig op de nieuwe stal! Misschien dat je wel weet waar ik nu sta RK, in Someren Eind bij vd Moosdijk.

Ik had het eigenlijk veel eerder moeten doen, dus misschien maar goed dat die *piep* mensen op de oude stalling waren gekomen anders had ik weer een winterseizoen weinig tot niets uit kunnen voeren!

_Mirjam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:52

Mmmmm idd moeilijk moeilijk.
Mijn gevoel zegt: Als je het aan alle kanten kan regelen, zou ik tijdelijk weg gaan met recht tot terug komen als die mensen weg zijn. En mss kan je door dit hele gedoe de staleigenaar ook overhalen om terug te mogen komen als het met je baan niet goed gaat.
Hij klinkt zo wel als een redelijk iemand en hij begrijpt jou ook. Ik geloof dat ik het zo zou doen.

_Mirjam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 22:19

Oh sorry ik zie dat je inmiddels verhuisd bent.
Hartstikke mooi. Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 07:54

Dat zegt me niks, mar ben dan eigenlijk ook wat meer georinteerd richting bakel en deurne.
Maar ik wil wel eens komen kijken naar je nieuwe plek en je paard Ja

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 11:24

Fijn dat je het op je nieuwe stek zo naar je zin hebt...en ik hoop voor je dat ze daar hun neus iig niet laten zien.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 08:51

vd Moosdijk, is dat die hoefsmid? Dat is die stal waar Veri (TS kent haar wel Knipoog ) ook staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 08:54

Staat veri daar?
Leuk die ken ik ook!
Dan moet ik zeker langs komen Ja
Ik heb haar merrie vorig jaar nog willen kopen, maar ze heeft toen besloten haar helemaal niet meer weg te doen.
Zo'n geweldig dier vond ik dat Ja
Had er meteen een klik mee Ja