Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Alchemy_Goth schreef:Nou even een nieuwtje![]()
Ik heb met mensen gesproken die ook weten dat dat paard daar staat en die zeggen dat het paard niet is van de mensen die daar wonen, maar dat het paard daar gewoon 'gestald' is
Ik heb vandaag eens wat beter gekeken.
Volgens mij is hij erg oud.. hij heeft zijn wintervacht ook nogsteeds.
Je kan 11 ribben duidelijk zien en is van voor en achter helemaal ingevallen.
Hij kom naar je toe maar vind aaien nog een beetje eng =)
De kont en de achterbenen zitten helemaal onder de diaree en de hele vacht is smerig.
Neonlight schreef:Wij hebben ook wel eens wat gevalletjes staan wat er niet goed uit ziet (zoals die oude merrie bijvoorbeeld, laatst nog een opknapper van een shetlander), ik weet wel, iemand die de DB achter onze rug om zou bellen zonder te informeren zou er toch niet ongeschonden van af komen. In ieder geval op zijn minst de hemd volgescholden. Het is gewoon onfatsoenlijk, als je ergens problemen mee hebt ga dan navraag doen. Probeer te communiceren, maar niet zo achter andermans rug om.
Citaat:Het paard ziet er gewoon slecht uit en als de DB erbij komt en ze komen erachter dat de eigenaren hem gewoon niet goed verzorgen etc. dan kan het paard het toch beter krijgen? Waarom niet proberen dan..
Citaat:Dan KAN het paard het beter krijgen, en ALS ze hem niet goed verzorgen. Kom daar eerst maar achter voordat je de DB belt. Spreek dus gewoon eerst de eigenaar aan.
Neonlight schreef:Vraag eens in de omgeving waar ze wonen en wie de eigenaar is?