Wat kan je als Stal gebruiken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Re: Wat kan je als Stal gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:31

je gaat nu lachen hoor Haha! Maar wij zijn met het groot huisvuil met de camionette buitengereden en zoveel mogelijk hout van dezelfde soort gaan zoeken, nu passeerden wij een boerenhof die allemaal houten platen had weggedaan, die afkomstig waren van een stal Haha!

Nu ja, die mens smeet het weg, mijn paarden staan nu droog Haha!

En het is stevig ineengetimmerd!

Dan hebben wij nog bij iemand gratis een stal gekregen, we moesten wel zelf afbreken, misschien vind je dat ook ergens in de buurt?

En dan heb je nog de stallen gemaakt van betonnen platen.

Soms vind je trouwens ook containers voor niks!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:33

Maar RK, veel weides liggen niet bij een bestaande woning of -gebouw en imo heeft een stal ook niets met het vergroten van woongenot te maken. En of iets een beschermd stads- of dorpsgezicht weet je denk ik ook pas als je dat navraagt bij de gemeente. Het stukje van jou gaat over het aanbouwen van een stal aan een pand, op een erf in elk geval zo te lezen.

TS heeft het over een stal in een weiland, geen idee of dat een 'losliggende' wei is of dat het grenst aan een woning?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:38

je klopt bij een bestaand bouwblok, maar dan kan het nog wel nuttig zijn om te weten.
Niet iedereen heeft een grote stal over om een paard in te zetten. Vaak is het al garage en fietsenstalling enz.
Dan is het toch erg mooi om te weten dat je er wel zonder gedoe een erg ruime stal kunt plaatsen

coco84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:40

mijn verzorpony zit in zo'n rond blokhutje het in nog gezellig ook Tong uitsteken

Inge_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:43

Ik denk dat een carport wel kan dienen als stal

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:47

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:55

Wij hebben containers (land is gehuurd van gemeente dus we kunnen er altijd zo afgetrapt worden --> dan zet je geen mooie dure dingen neer). Ik denk dat dat toch de goedkoopste oplossing is. Een grote blokhut is ook leuk, maar ik denk dat je voor dat formaat (nieuw) vér over je budget zal moeten (en dan kun je waarschijnlijk beter voor een échte stal gaan).