Knuffelen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 22:49

Ivanka is een en al knuffel Lovers Als ik haar aan het poetsen ben, is ze heel liefdevol met haar lip over mijn rug terug aan het kroelen Lachen. En als ik naar mijn poetskist loop om een andere borstel te pakken, dan krijg ik een kus als ik weer naar haar toe loop Lovers
En altijd voordat ik wegga, krijgt ze van mij nog een kus en een omhelzing, doe ik dat niet, dan komt ze me achterna Haha! Lovers

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 22:54

Ik heb een paard met een hoog knuffelgehalte, wanneer ik op stal kom moet ik eerst even "aandacht" geven enz.
Hij gaat er helemaal voor staan en legt zijn hoofd in mijn armen, lekker kriebelen op zijn neus en dan zie je hem compleet ontspannen dan gaan die ogen steeds verder dicht en die lip gaat hangen....
Hij geniet daar volgens mij echt van, maar ik moet ook zeggen dat hij dit alleen bij mij en bij de eigenaresse van "zijn" merrie heeft.
Andere mensen vertrouwt hij niet zo dat hij zich helemaal geeft.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 22:55

Hmmm, Roxanne is ook een verschrikkelijke knuffel. Als ik bij haar hoofd in de buurt aan het poetsen ben, steekt ze haar neus in mijn gezicht, gaat met haar neus rondjes wrijven over mijn wang, oren etc. Ook geeft ze me dan "kusjes", ze tilt haar bovenlip op en kust me dan (of ik krijg een echte natte tong over mn gezicht Haha! ).

Als ik haar voorbenen aan het bandageren ben, doet ze hetzelfde met haar lip maar dan over mn hoofd/petje heen *LOL* .

Verder geniet ze echt van alle aandacht, ze staat met poetsen bijna te slapen, ze geniet zichtbaar van alle aanrakingen Lovers ......