Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ikke schreef:Gelukkig was de fokker van mijn paard zo slim om donkerbruin op papier te zetten, scheelt een hoop gedoe................

Cassidy schreef:ikke schreef:Gelukkig was de fokker van mijn paard zo slim om donkerbruin op papier te zetten, scheelt een hoop gedoe................
Even raden, jou paard is geen Fries?
Als ik een papier van een Fries tegenkom en ik zie donkerbruin op het papier staan, ga ik toch even achter mijn oor krabben
pablo7 schreef:Wij hebben zelf ook een fries, het is nog een veulen maarja. Als ik later wedstrijden met hem ga rijden en ik wil hem zwart houden krijgt ie gewoon die Bucas deken op, makkelijk toch
Armaris schreef:pablo7 schreef:Wij hebben zelf ook een fries, het is nog een veulen maarja. Als ik later wedstrijden met hem ga rijden en ik wil hem zwart houden krijgt ie gewoon die Bucas deken op, makkelijk toch
Hoe egoïstisch kan je zijn
okee het is anders, maar wat wil je dan je paard zwart spuiten
dat is nou eenmaal moeder natuur
Citaat:idd erg jammer dat de jury dit veroorzaakt
Citaat:De keuring werkt het dus eigenlijk in de hand door paarden die verkleurt zijn door de zon lager te laten scoren, dat is toch stom..
Citaat:2 jaar geleden is mijn BRUIN ORANJE fries STER MERRIE geworden dus ze kijken niet naar de kleur maar naar de bouw en het lopen.