Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Smiesje schreef:Nou ja ze reageerde een beetje heftig op de verdoving...
En lang laten groeien??/ Nee niet bij een kwpn'er zoals deze. Ziet er niet uit zo'n dikke bos.
En ze is echt geen vertrouwen kwijt hoor, ben al zolang in stapjes bezig...
draumpje schreef:als je zo nodig manen wil snoeien , dna met uitdun mes of schaar
en je hebt geloof ik ook een geval ...solocomb of zoiets ??
een soort kam en mes in 1 met verwisselbare mesjes waarmee je kunt uitdunnen
en geen vertrouwen kwijt?
en paard wat zo spastisch reageerd op manen trekken etc etc , dat lijkt toch niet te blaken van het vertrouwen anders had ze niet zo spastisch gereageerd
Sizzle schreef:Ik trek nooit, vind dat echt onzin. Ik ben nog nooit een paard tegen gekomen die dat lekker, hooguit laten ze het gewoon toe. Wie mooi wil zijn moet pijnlijden geld bij mij niet voor mijn paard. Mijn paard heeft daardoor wel dikke manen, maar ik vind van die dikke vlechten juist mooi (profiel). Ik heb ze 1x uitgedund vanwege een keuring en voor die keer heb ik een uitdun schaar gebruikt.
Smiesje schreef:Nou ja... Jullie doen net of dit paard mishandeld is... Mja ik weet wel beter

Smiesje schreef:Ik vind een roesje wel iets anders dan plat op de grond met de buurman erbovenop.Extreem??? Nee hoor, dit was idd in het voordeel van het paard... Een roesje is nooit weg op zo'n moment