_Tessaa schreef:Ik had vroeger altijd pepermunt speciaal voor paarden.![]()
(Paardenpepermunt dus)
Waar kocht je dat dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Tessaa schreef:Ik had vroeger altijd pepermunt speciaal voor paarden.![]()
(Paardenpepermunt dus)
_Lisanne schreef:_Tessaa schreef:Ik had vroeger altijd pepermunt speciaal voor paarden.![]()
(Paardenpepermunt dus)
Waar kocht je dat dan?
Djulitaa schreef:pepermuntjes vind jono echt heerlijk, ik ken ook redelijk veel wedstrijdruiters die pepermuntjes geven voor de wedstrijden, gaan ze meer van schuimen
Cyntje schreef:Djulitaa schreef:pepermuntjes vind jono echt heerlijk, ik ken ook redelijk veel wedstrijdruiters die pepermuntjes geven voor de wedstrijden, gaan ze meer van schuimen
King pepermunt is daarbij ook nog eens doping
serieus?
Serieus
Ik heb ergens nog een lijstje liggen met rare dingen die als doping kunnen werken. Sommige coolingsgel voor paarden oa ook

Gewone pepermunt doet ie een moord voor maar die extra strong gaat ie hele gekke bekken van trekken.
eve_lief schreef:ik geef mijn paard ook wel eens pepermuntjes en volgensmij is dat niet slecht hoor. vergelijk het maar met mensen. als wij een paar pepermuntjes eten is dat ook niet slecht, maar ik denk dat te veel ook niet goed voor je is
Als mensen bijv. een paar dropjes eten is dat ook niet slecht, maar als je een paard dat geeft ...
Bolivia schreef:_Lisanne schreef:Waar kocht je dat dan?
Ben ik ook benieuwd naar
Puur omdat ik niet wist of het kwaad kon.
.
Waarom ongezonde dingen geven als het nergens voor nodig is.. 
kimmysan schreef:Ik zit nu stophoest te eten, zouden paarden dat eigenlijk lekker vinden.
of het goed is weet ik niet..