Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Jenna, dat van zn gevoelige delen blootgeven heb ik ook eens gehoord, maar hij heeft als ie aan de longeerlijn steigerde de zweep al vaak over zn buik gehad, dan gooit ie zich om en begint te rennen om daarna weer te steigeren...en heeft ook regelmatig n voet onder zn buik gehad....maar weet niet of je dat bedoelde met gevoelige delen laten zien als ie steigert

Ook dat hele verhaal van jou met je paard op buitenrit had precies mijn paard kunnen zijn. Grote klier thuis, makkelijker op wedstrijd en in de les, een complete ramp op buitenritten. Hij doet precies hetzelfde, hoog steigeren en zodra je ook maar aan hem komt steigert ie nog hoger. Krijg totaal geen hoogte van hem. Ene keer loopt ie perfect andere keer een grote eikel. En ik had ook iemand met een longeerzweep in de hoek van de bak! Hij is nog wel steeds in mijn bezit, maar een springruiter leased hem nu van me (en hij misdraagt zich nog steeds zo erg).