Hoe krijg ik de manen van mijn IJslander weer mooi vol/dik?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IceEva

Re: Hoe krijg ik de manen van mijn IJslander weer mooi vol/dik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 20:36

Angelstears schreef:
die 4 euro verschil die er hier is maakt mij ook niets uit oor het effect Knipoog (heb de hele set van oster, heerlijke borstels)

Ik heb er een aantal van de groene look a like en ook een paar van de roze Imperial Riding, dus ook een look a like want van Oster waren ze er als eerst. Maar goed dat zijn ook fijne borstels en met ''gewone'' zijn ook niks mis. Knipoog Maar voor de manen zijn ze wel fijn ja, die grote. Lachen

Joske_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:49

Sinds ik voor een concours de staart van mijn paard was, merk ik ook dat die dunner is geworden. En ik gebruik toch echt goede shampoo! (stiekem de L'Oreal Elvive van mijn moeder Bloos ) Dus ik raad echt nadrukkelijk aan om er voorlopig niets mee te doen, behalve afentoe uitpluizen en idd met de borstels van Öster (of die er op lijken).

vronytopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:13

weet je ook wat helpt,
Het paard aan de uien zetten, elke dag een helft van een ui in stukjes snijden en dat door zijn voer doen.. het duurt even voordat je verschilk ziet, en als je er mee begint, lust je paard het eerst denk ik niet, om hem er aan te laten wennen, moet je eerst een kwart geven, en dat in hele kleine stukje door zijn voer doen.. en als hij het dan nog niet eet met appel enzo.. en dan dat langzaam er wat bij weg doen..