waar zijn jullie geweest op ponykamp?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 13:02

Nathalie schreef:
Ik ben afgelopen jaar bij Stal Sintels geweest en dat was echt SUPER!!!!! Ontzettend leuk was dat en ook super leuke pony's. Helaas kon ik mn eigen pony niet mee nemen ivm veulen maar volgend jaar ga ik weer en dan neem ik Camilla wel mee! T was echt superrr!

Jaa samen met mij en ik ben het helemaal met Nathalie's woorden eens!!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 13:09

Ik ben een paar jaar geleden een keer op ponykamp geweest in Den Ham(Overijssel) ik weet niet meer precies hoe et heette...iets met horst geloof ik. Daar ging je echt keileuke buitenritten maken..keihard crossen over zo'n vet grote zandvlakte enzo..en 's ochtends bij et ontbijt kreeg je dan te horen op wie je die dag reed en die moest je dan ook de hele dag zelf verzorgen enzo.

Ferda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-02 14:34

Erg knap van Annetje dat ze al zo oud is en nog steeds paardrijdt!!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 14:46

Ik ben in een ver grijs verleden naar het peeredespul in Havelte geweest. Afschuwelijk vond ik het, heel veel nare mensen, zo erg dat ik een keer huilend ben weggelopen. Ik was toen een gup van 11. Heb daarna ook aan iedereen dat kamp afgeraden.

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 18:39

In Soerendonk, De Boschhoeve. Ik geloof dat ik toen 10 was Verward Ben eerder opgehaald wegens heimwee Bloos Kon niet meer rijden omdat de fijne pony die ik een week bezitte tegen mijn knie was gaan steigeren.. Was geen leuk idee Lachen

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 18:44

-drachten 1989-niet geslapen-pony delen
-emmen (bosmanege?) 1991- veel vliegen in de slaapruimte, niet echt schoon, toegewezen paard was ziek op mijn aanwijzingen, maar kreeg geen nieuw paard toegewezen, mocht af en toe op de pony van een ander meisje rijden, maar die was er ook niet echt blij mee
-bakkeveen, tof! slapen in caravans, wel leuke lessen, leuke groep
-

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 11:54

Ik heb zelf ponykampen begeleid voor Vinea. Ik ben 3 weken in Appelscha geweest.
Echt supergaaf! Een aanrader!

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 12:05

Les chevaux vorige week! Was heel erg leuk!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 14:36

Ben een stuk of 4/ 5 keer op kamp geweest,
Verder kan ik alleen op de namen van manege de Burgt komen en Besmannick Hoeve, maar ik weet zeker dat ik meer geweest ben Lachen

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 14:47

Ik ben een keer of drie bij De Hazelhorst geweest en dat vond ik hardstikke leuk. Ik praat wel over 20 jaar geleden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 15:01

4X in ermelo bij de instructieweken en verder 7X ponykamp van onze eigen club

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 17:36

Mijn eerste ponykamp was bij manege van Loon in Loon op Zand, dat was in ehhh 1989.

Ben een keertje bij manege Faras in Oosterwolde geweest. Ik kan me ook herinneren dat het rijden wel leuk was, maar dat er verder weinig te doen was.

En ik ben ik geloof 3 keer naar manege Laarbrug in Ommen geweest. De laatste keer een jaar of 10 geleden. Daar heb ik het altijd heel erg naar mijn zin gehad. Echt een aanrader. Ik vind het soms nog wel eens jammer dat ik er nu te oud voor ben. Knipoog

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 16:40

hoi,
ik ben al 3 keer op ponykamp geweest. de 1e keer naar manege de hoeve in Elst(gelderland) daar was het best leuk, er is een eigen zwembad en het kamphuis is erg mooi. alleen had je daar geen echt programma, gewoon `s morgens en `s avonds rijden en de rest moet je maar een beetje bekijken wat je dote(gaan zwemmen ofzo)wel ga je 1 keer naar dorp en 1 keer een buitenrit en 1 keer een wedstrijd.

de 2e en 3e keer ben ik op ponykmap bij manege bergemo geweest in heijen(noord-brabant)dat is een erg leuke manege! en je gaat ook elkker veel doen. bijna elke dag als het lekker weer is ga je een buitenrit maken. ook ga je met de pony`s zwemmen!!! (op www.bergemo.nl lees je meer)volgend jaar ga ik er waarschijnlijk weer naartoe.

piedroloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 16:45

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 18:03

oud topic

risjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 14:30

Ik ga dit jaar voor het eerst op westernkamp bij rosworld!! wie kan mij een beetje vertellen wat je er allemaal geaat doen??

groetjes risjuhh

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 14:40

ik ben naar stal t reelaer geweest op trektocht, was onwijs leuk eerst een paar dagen op het terein rijden onder andere natural horsemanship, buitenrit dressuur les, politietraining mogelijkheid om eigen pony paard mee te nemen, leuke paarden daar erg afwisselend zodat je altijd wel een leuke vindt en van woensdag moiddag tot vrijdag ga je trekken, je slaapt dan op campings en je rijdt door bos en over de hei, je mag lekker crossen met de pony. errug leuk ben 2x geweest en omdat ik nu te oud ben kan t niet meer. this van 12 tot 18 en als je jonger bent dan 12 hebben ze een errug leuk ponykamp waarbij je ook gaat westernrijden ect

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 15:03

Ferda schreef:
Erg knap van Annetje dat ze al zo oud is en nog steeds paardrijdt!!

haha ja Annetje heel erg knap dat je al vanaf 199 rijdt! ( beetje te snel getypt?!)

Ik ben 3 keer op kamp geweest bij Manege "de schuurgraaf"in Overasselt,
en 1 keer naar de Burght in Barneveld. was Allemaal wel leuk.
Dit jaar ga ik naar silver ranch in Oosterwolde ( western rijden)

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:52

[quote="risjuhh"][b] Ik ga dit jaar voor het eerst op westernkamp bij rosworld!! wie kan mij een beetje vertellen wat je er allemaal geaat doen??

ik ben afgelopen jaar met vriendinnen naar rosworld geweest mara het viel ons wel tegen.. want ze zijn er heel erg streng en het is hele grote groep dus je leert de mensen niet echt kennen.. en op een of andere manier komen daar altijd ruzie`s dat zie de begleiding ook dat er eigenlijke elke week wel ruzie`s waren.. maar het rijden was verder wel leuk allen je leert niet echt heel veel western dat was wle jammer..

maar Jan Dolfing is echt een leuk kamp dara ben ik nu 3x geweest Lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:49

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 23:43

Manege Bergemo als begeleider -> www.bergemo.nl

Leuk en leerzaam met paarden omgaan in een prachtige omgeving

risjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:55

volgend jaar wil ik of naar reelaer of naar peerdespul maar daar ben ik al een keer geweest, welke is leuker??

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 16:58

Sannuh schreef:
Ik ben een paar jaar geleden een keer op ponykamp geweest in Den Ham(Overijssel) ik weet niet meer precies hoe et heette...iets met horst geloof ik. Daar ging je echt keileuke buitenritten maken..keihard crossen over zo'n vet grote zandvlakte enzo..en 's ochtends bij et ontbijt kreeg je dan te horen op wie je die dag reed en die moest je dan ook de hele dag zelf verzorgen enzo.

Hazelhorst is dit.
Daar ben ik jaren achter elkaar geweest.
Zelfs toen ik al ouder dan de leidingen was.
Echt super.

Tevens een jaar bij de Burght in Barneveld geweest en ik heb een trektocht door Drenthe gemaakt, toen op verschillende maneges geslapen.
O.a. Smid in Pesse, Eekwal in Emmen en nog een paar....

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:39

Nog steeds een oud topic!!

(lezen is soms best moeilijk Knipoog ) Nerd

Imane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:31

Wat maakt dat uit dan?!
Die ponykampen zijn nog hetzelfde hoor!!!!