Dinger schreef:Hoewel je hier wel de mening van iedereen vraagt, is jouw mening hierin natuurlijk het belangrijkst! Als jij het een fijne stal vindt, en je paard óók op zondag goed verzorgt wordt dan hoeft het geen probleem te zijn.
Zelf zou ik niet op zo'n stal gaan staan omdat ik vooral in het weekend tijd heb. Daarnaast vind ik ook niet dat iemand mij kan verbieden om naar mijn paard te gaan. Dus elke dag, ongeacht het tijdstip. Maar dit is ook weer heel persoonlijk natuurlijk.
Op elke stal is wel wat dus je moet zelf een afweging maken. Jouw paard staat er 24/7 en jij kunt je misschien wel een beetje aanpassen. (Maar je moet niet overdrijven natuurlijk..)
Ik weet niet wat mijn mening is omdat ik het nog nooit heb meegemaakt. Maar ik denk dat wanneer mijn paard wel gewoon naar buiten kan ik het niet erg vind.
Mijn vraag is eigenlijk meer of je je paard te kort doet (qua aandacht).
)
er is niemand die je verplcht een schuilstal te hebben, maar dat terzijde, is ook volledig offtopic
Een groot gedeelte van de wedstrijden is nou eenmaal op zondag... Daarnaast vind ik het toch wel prettig om elke dag mijn paard te zien, dus ook op zondag.