Alchemy_Goth schreef:Ja het probleem is dat ze genoeg eten krijgtZe krijgt sochtends berg kuil + kilo brok, eind van de ochtend nog een berg kuil, savonds kilo brok en nog een berg kuil. En daarbij staat ze nog regelmatig een aantal uurtjes op de wei gras te vreten
Ze heeft alleen slechte hoeven dus dat vieze bovenaan gooien vind ik niet zo'n fijn idee.
Als een paard slechte hoeven heeft, zou dat voor mij betekenen dat ze toch iets te kort komt. Misschien moet je toch achterhalen wat het is dat zij te kort komt. Het extreme eetgedrag is een teken dat zij iets probeert binnen te krijgen. Paarden zijn, zoals je al weet, selectieve eters, maar ook erg instinctief. Zij heeft geen steppe tot haar beschikking en moet het doen met wat de mens haar voorschotelt.
Ze krijgt sochtends berg kuil + kilo brok, eind van de ochtend nog een berg kuil, savonds kilo brok en nog een berg kuil. En daarbij staat ze nog regelmatig een aantal uurtjes op de wei gras te vreten
Ze heeft alleen slechte hoeven dus dat vieze bovenaan gooien vind ik niet zo'n fijn idee.
daar zit wat in ja. Maar volgens mij zijn die ballen wel stevig genoeg