Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nicolaas schreef:Thuis, in Noord-Holland. Ik schat dat ik zo'n 150,- per maand kwijt ben aan Vlas, Kuil en brok voor een shet en een veulen. Daarbij om de 8 weken 65,- voor de hoefsmid en bijkomende kosten zoals ontworming etc.
Groetjes
Brigitte

Up_to_Date schreef:Regio Zevenaar (Gld.) -> paard staat in Elten (D.)
Stalling incl. hooi-stro-biks-haver-weidegang (10.00-19.00 en worden buiten en binnen gezet)-buitenbak-wasbox-eigen zadelkast 170 euro per maand (pony is 120 euro p.mnd.)
1x per week privé les; 15 euro per uur
1x per circa 12 weken wormenkuur; gemm. 10 euro (goedkoper omdat we met 15 man tegelijk doen)
Hoefsmid eens per 8 weken; 55 euro (voor ijzers)

)
lekker prijsje he

)
.

ikowtje schreef:Ik sta op dit moment op een vrij dure stalling:
2 pensionklanten, 3/4 eigen paarden (niet echt stalling dus)
buitenbak, elke dag op weide en er weer uit, swinters zo'n 3 uur in de bak. voor je gemest, stal van 5 bij 5 meter, zeer fijne plek qua uitrijd mogelijkheden. En zeer gevarieerd voer (ook pulp enz.)
maar wel: 250,- euro p. maand (excl. ontwormingen en inentingen enz.)
maar woensdag ga ik verhuizen naar een andere stalling:
zeer nieuwe goed gedraineerde buitenbak (houtsnippers en zand), nieuwe longeerring/paddock, elke dag weidegang (als de weide het toelaat), stallen 3x3 meter, 3 andere pensionklanten en ngo een hoop eigen paarden (groeiende pensionstal).
zomer: 75 euro (excl. bak)
winter: 150 euro (excl. bak)
Bak: 50 euro per maand onbeperkt of 2,50 per half uur (ik ben pony aan het inrijden dus doe 2,50 per half uur 2xin de week)