waar of niet ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xje_kim

Re: waar of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 19:56

onzin, ik vind prikkeldraad gewoon slecht, waarom nemen ze geen schrikdraad ofzo.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:55

Ja en als je het helemaal goed wil doen dan moet je ze eigenlijk ook nog op kleur sorteren Clown Knipoog Alleen bruine paarden bij bruin enz...
grapje hoor !!

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:10

Wat is dat nou weer voor onzin! Haar paard staat zeker iedere dag eenzaam in een stal ofzo

Die moet je lekker laten kletsen hoor, vooral omdat je al zegt dat het een betweter type is

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 22:28

xje_kim, het was geen prikkeldraad. Het was gewone schrikdraad maar ze is er gewoon recht op afgelopen en is verstrikt geraakt met haar been in de draad ...ze wou haar gewoon lostrekken en ze trok daarmee een heel stuk vlees uit haar been mee ...
Ze schrok van de bliksem ...ik vind het ook belachelijk dat dat meisje zegt da het komt omdat het paard bij pony's stond ...
Ben blij dat jullie er ook zo over denken ! Ik zou het moeten afprinten en laten zien aan die betweter ! Haha! Haha! Haha!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:39

wat een onzin zeg!
lekker niet luisteren naat zon typetjes!

marijkelara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 11:05

het is echt apenkool ik zelf heb 2ponys en een paard en dat is zeg maar 3handen op een buik als de een er niet is gaat de ander kijken van waar zit je nu dus het is echt niet waar dat je geen ponys bij paarden kunt zetten Clown

marijkelara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 11:09

prikkeldraad is erg gevaarlijk ik heb schriklint en glad draad er onder wat ben ik blij zeg dat ik geen prikkeldraad heb
ik zal je vertellen waarom
mijn 2jare ruin was klaar bij de hoefsmid en kon de wei in gaat liggen rollen bij de draad en komt met zijn been in de draad en de draad klemt om zijn been en na dat ik het stuk geknipt had en een kwatier het been gekoelt had ging hij er weer als een haas van door nu zul je wel prikkeldraad hebben dan is het leed niet te overzien nee nooit geen prikkeldraad

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 12:47

Nee, het is niks van waar...
ik ken ook iemand die een shetje heeft lopen samen met een anglo arabiertje Haha!

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 22:07

marijkelara, het was geen prikkeldraad.
Het was een gewone schrikdraad ...maar ze is er gwn op af gegallopeerd en er in verstrikt geraakt, door getrokken en ze had een heel stuk vlees mee ...

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:38

Hihi, dan moeten lange en korte mensen ook niet bij elkaar werken of in de klas zitten.. Tong uitsteken

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 19:35

Nee dat is echt onzin. Tong uitsteken Net of jouw paard zelf weet of hij een klein paard of een E-pony is of zo. Clown

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:28

In nederland is er nog een E-pony sectie tot 1.57. In andere landen, waaronder België, stopt de ponymaat bij D. Zou dus willen zeggen dat paarden op Nederlands grondgebied langer met pony's overweg zouden kunnen dan in België. Verder heb ik nooit geweten dat paarden ook een onderscheid tussen elkaar maken in pony/paard, ik dacht dat dat voor het gemak van de mens zo was geregeld.
Dus je ziet er zelf de logica wel in Haha! .

Lithium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:27

Hey Niisjke ^^
Niet alles gelove wat ze bij u op de manege zegge.. er zijn hier precies ok genoeg mense die het tegendeel bewere van wa da een meiske gezegt heeft xD.
Ons Cassandra (ge kent ze wel) sta nu op de weide me ons klein fallabellake en da komt ok goe overeen. Cassie komt supper goe overeen met ons Shetlanders, Highlanders en Ijslanders en zo....

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:55

Wat een onzin. *LOL*
Ik hoor trouwens wel eens van grote paarden die Shetten eng vinden. Verward Maar dat zou dan denk ik eerder zijn dat ze het raar vinden dat die Shetjes zo klein zijn ofzo..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 09:19

Mijn shet staat al van klein af aan in een groep met drie wedstrijdpaarden en twee hafligers en een fjord en op mijn nieuwe stal sinds drie maanden staat hij met een kwpn, schwarzwalder, haflingers enz op de wei, geen probleem.
Dat is echt flauwekul. Cool