Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Proberen en anders toch naar een andere plek. xtostarlight schreef:Kan niet goed inschatten wat 5600 are voor oppervlakte is, ...
Lynn_Nikita schreef:zit een stal ed op, maar let goed op de staat. is het midden in bos, is minder, is vaak bosgrond en groeit het gras slechter, is ook nadeel. is al het onderhoud voor jouw rekening??
kun je niet over de prijs praten??
tienus63 schreef:Lynn_Nikita schreef:zit een stal ed op, maar let goed op de staat. is het midden in bos, is minder, is vaak bosgrond en groeit het gras slechter, is ook nadeel. is al het onderhoud voor jouw rekening??
kun je niet over de prijs praten??
Normaal gesproken, in de agrarische wereld, is het zaak van de huurder/pachter om de grond en/of omheining te onderhouden.
Ik neem aan dat in dit geval de gebouwen ook meetellen in de onderhoudslast.
Als er heel veel onkruid e.d. in staat, is het waarschijnlijker verstandiger om de boel rigoreus aan te pakken.
D.w.z. eventueel doodspuiten en in ieder geval omploegen en opnieuw in zaaien.
Als er veel ridderzuring staat, is dit alleen te bestrijden door het rigoreus aan te pakken.
Als er veel kweken in staan, heb je geen gras.
Voor het gemak dien je dit te doen voor je een nieuwe omheining plaatst.
pre schreef:ik ben net geweest en het was echt helemaal toppie!!!
de weien waren groot zat en echt super ruime stallen met een kleine uitloop eraan!
veel opslag ruimte en een perfecte ocatie!
voor 200 euro zit stroom en water erbij, en zij doen de wei maaien voor gebruik!
het enige minpunt is dat er kopers waren die nog een week hadden om te reageren!
willen ze het niet dan is het van ons!
we zetten dan 3 jaar vast op contract en naar 3 jaar kan ik he of verlengen of eventueel kopen, de pachtprijs die ik heb betaald over die 3 jaar gaat er dan vanaf!
ik hoop echt dat het niet is verkocht haha!
iedereen bedankt voor de reacties en tips!