mariekie schreef:Carrootje schreef:Phoe,waar vinden sommige mensen zo goedkoop hun weide,sommige zitten nog bij de randstad ook
iets wat ik dus ook niet snap.
Ik denk dat dat gewoon geluk hebben is. Ik heb eigenlijk altijd redelijke goedkoop gestaan voor Randstad begrippen (vorig jaar voor 60 euro per maand met 2 paardjes met gebruik van bak, stal en weiland en het jaar ervoor 50 euro per maand voor 2 paardjes weidegang en bak), maar ik moet wel zeggen dat ik of de mensen kende of het maar voor 1 jaar was.
Ik huur het weiland nu van één van de buren, die er toch niets meedoet op dit moment. Hij heeft wel te kennen gegeven dat hij de kwekerij tzt wil uitbreiden, waarop ik heb gezegd dat dat ok is.... maar dat we dan wel over de prijs moeten praten

Wat dat betreft zeg ik ook gewoon waar het op staat en als iemand meer wil voor weidegang of stalling en het is teveel in mijn ogen, zal ik dat ook altijd zeggen... en vaak gaan ze dan echt omlaag met de prijs....
En er is ook een verschil met een boer of kweker met een stukje land, wat er toch maar ligt te liggen of een boer/kweker die al vaker paarden heeft gehad. Hier in de buurt vraagt er 1 ruim 200 euro per maand, terwijl je paard 9 van de 10 keer het land niet op mag... 2 jaar geleden nam hij kontakt met me op nav een advertentie die ik had gezet en ik heb hem daarvoor bedankt.