Reeele prijs voor stal.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Reeele prijs voor stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 14:04

ik betaal bij ons 100 euro
kale stal en de binnebak enzo heb ik der gewoon bij maar moet wel zel hooi stro en brok kopen ben ik per maand 150 kwijt.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 14:11

Ik zou niet meer dan EUR 125,00 betalen voor de stalling excl. gebruik van de bak. Ik sta nu op een stal van EUR 255,00 per maand vlakbij Rotterdam met de volgende faciliteiten: incl. 2x ruwvoer en sportbrok, stapmolen, solarium, spuitplaats, 1x per dag wordt er uitgemest, eb en vloed baan 20x40, paddock (ook altijd droog) en zomers 24/7 weidegang, eigen kast+dekenrek.

Vooral vanwege het feit dat je ook zelf moet voeren/mesten voor de stallen die jij aanbied kan je niet superveel vragen.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 23:04

ik? betaal niks
mijn 2 vz-paarden staan op een manege/stal en betalen pm 205 euro dacht ik.
-losgooibak en waar gelongeert in wordt <<zomer wordt er soms ook gereden
-klein bakje naast de grote ook om te longeren
-buitenrijbak
-binnenrijbak
-stapmolen
-park
-weilanden
-je ken ook stuk weiland huren
-poetsplaatsen
-groot genoeg stallen
-kantine
-prive les ken je nemen
-groepsles
-en als het regent en jij rijdt buiten wordt er geen probleem van gemaakt dat je een keer meerijdt in de les.
en ja enigste nadeel is dat je rekening moet houden met dat er lessen zijn.
en ja dat alles een beetje wordt verslonst zoals losgooibak niet wordt getrokken.
en als er een hek ofzo kapot is je vaak en veelmensen erheen moet om te zorgen dat het gemaakt wordt ze zijn niet altijd zo snel overgens is het personeel heel goed en ligt het allemaal aan de baas die de klusjes zoals hek etc laat maakt.
en er zijn wat dingen wel wat vernieuwd ofzo mag worden
maar onanks dat is het er wel super gezellig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 07:02

ja dat wel maar heb ook lang gezocht naar iets waar ik me paard zelf voer en zelf uitmag mesten ik vindt als je een paard hebt ook de verantwoordelijkheids gevoel moet hebben.
ik had eerst een andere manege een eindje veder op en daar was het 220 euro je mag niet zelf voeren je mag niet mesten.
dus ik had al zo iets van dit wordt um toch echt niet.
ik vindt het een mooi wordt paarden houden maar verzorgen vindt ik nog leuker.
en ze kregen daar niet eens zoveel brok maar anderhalf perdag.
en nu sta ik echt goed lekker iederedag besig zijn en daar hadden ze geen buitebak en je moest met 10 tegelijk rijden zo werkt ut voor mij niet.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 07:21

ik denk dat de boer het voor 100 of 125 euro echt niet doet Clown
de prijzen zijn echt hoger in de regio en voor diegene goedkoper staan ,jullie hebben echt mazzel Ja

er zit hooi en stro bij ,en biks kost natuurlijk ook geen tientallen euro`s.

die 150 euro is voor de randstad erg netjes!

ik sta bij een boer in de polder en betaal 185 euro zelf mesten en zelf naar de wei brengen[ heen en terug lopen ong 25 min en dat 2x]
en verder zijn er stallen waar je 200 betaald of meer!