Antoinette"]
Hoi,
Ik had al verwacht dat iemand van de kalverhoek er wat van zou zeggen.
[/quote]
[quote="Antoinette"]
Maar in mijn ogen zijn de rijbanen echt slecht, de kleine is kei hard (bodem dan). En de grote bak daar zitten grote kuilen, en laatst stond er weer een oranje pion midden in de bak, omdat het daar nat is en een kuil zit omdat het daar lekt.
[/quote]
Tja, de kleine bak daar rijd ik nooit in dus het zou best kunnen dat die bodem slecht is dat weet ik niet. En die kuilen in de grote bak ligt ook net aan wanneer je komt, want s'ochtends is hij meestal helemaal vlak. Dat het lekt is wel wat minder, daar ben ik het mee eens
[quote="Antoinette"]
En die regel van morgen worden ze uitgemest dus hoeven ze vandaag geen stro, vind ik zo'n onzin!! Ze moeten er nog een nacht op staan!!
[/quote]
Precies dat vind ik ook
[quote="Antoinette"]
En tegen ons is heel duidelijk gezegd dat we de stal niet mogen uitmesten, ook geen drollen eruit halen. En al helemaal geen stro en hooi pakken!!!!!
[/quote]
Tegen mij is juist gezegd; als de stal erg vies is haal je gewoon even de ergste drollen eruit en strooi je het opnieuw op (dus geen nieuw hooi of stro pakken, maar gewoon met wat er al in ligt. Sher schuift het namelijk altijd op 1 hoop en dan is de helft van de vloer kaal
) wel vaag dat ze dan tegen jullie gezegd hebben dat het niet mocht
[quote="Antoinette schreef:En ik zeg nog niet dat we weggaan, alleen dat we rondkijken of we het beter kunnen krijgen.
Ook had ik gezegd dat er goede kanten waren aan de stal. De stal zelf is mooi (als je niet op de bodem kijkt). De buitenbak is super. En als ze de bodems nou eens opknappen van de binnenbakken, was het al een stuk beter, ze beloven het al een tijd, maar het gebeurt maar niet.
Maar ja iedereen zn eigen mening over de stal
Ik snapte wel dat jullie nog niet weg gaan hoor, ik bedoelde ook meer van "stel dat". En ik ben het ook wel eens met dingen die je zegt hoor, het is zeker geen perfecte stalling