Schikdraad wordt 45-jarig paard fataal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sassefras

Re: Schikdraad wordt 45-jarig paard fataal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:31

schrikdraad maakt net zo goed vreselijke wonden als prikkeldraad, of volgens de dok in utrecht zijn echte schrikdraadwonden erger dan prikkeldraad.

schrikdraad werkt als een zaag dus geeft diepere wonden dan prikkeldraad wat meer rafelt

ons veulen heeft in het schrikdraad gezeten en had ect een megawod aan zijn knie, het schrikdraad zat zelfs in het gewricht, geen enkele omheiig geeft zekerheid op verwondingen

jammer dat dit verhaal zo verdraait wordt

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 09:03

juliomariner schreef:
Hoe kun je in schrikdraad blijven hangen dan? maar OK ik kan me gewoon erg boos maken om mensen die hun paarden achter prikkeldraad menen te moeten zetten.
Als ik ongelijk heb en het was schrikdraad dan bied ik mijn excuses aan.

Toen we onze Haflinger nog hadden is hij een keer door het draad de bosjes in gelopen en toen zat hij vast in het draad in de bosjes. Gelukkig was ie nog heel relaxed en stond meneertje gewoon te eten. En er stond gelukkig geen stroom op. Lachen
Bij de buren hebben ze prikkeldraad met stroom. Daar is een keer een koe in gekomen (al best lang geleden) en die heeft haar eigen baarmoeder eruit geperst. Scheve mond

Toch wel zielig dat het paardje zo aan zijn dood moest komen.. (Denk trouwens dat een jonger paard het misschien wel overleeft had.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:07