Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lammie2701 schreef:ja maar je mag (als je die 5 euro wel zou betalen) dan (vind ik) wel eisen dat je dan echt alleen les hebt en de instructrise verdient er zoveel aan dat ik denk dat het reeel is van de stalhouder dat hij daar ook een graantje van mee wil pikken. instructrice hoeft alleen maar te komen (waar ze ook kmvergoeding voor vragen) en kennis over te dragen de stalhouder stelt zijn bak ter beschikking aan de instructrice.
nathalie25 schreef:ik vind het echt onzin natuurlijk zitten er 2 kanten aan maar een stal eigenaar zegt toch ook niet ooo heb je ook een zadel en hoofdstel en poetsspullen ja die nemen plaats in beslag dus dat is dan .....exstra
als je stallen gaat verhuren weet je dat je klanten les nemen het is geen bijzondere situatie
afgezien je al 300euro in de maand betaald en het bak gebruik er ook bijzit
straks moet de hoefsmid en de dierenarts ook een deel afstaan want ja als hun bezig zijn met jou paard kan die (poets)plek niet meer gebruikt worden
groetjes nathalie
mel_shet schreef:Mijn vriendin stond laatst in de bak, en die gaf af en toe wat commentaar, kom de staleigenaar eraan. "Wil je haar geen lesgeven, dat mag hier niet"

mel_shet schreef:Bij ons op op stal is het ook zo. Er mag alleen les worden gegeven door de dochter van de stalbaas.
Mijn vriendin stond laatst in de bak, en die gaf af en toe wat commentaar, kom de staleigenaar eraan. "Wil je haar geen lesgeven, dat mag hier niet"
Noujaa
lammie2701 schreef:nee dat snap ik dat je daar niet blij mee bent maar wat denk je van het onderhoud van die bak, verzekeringen, troep opruimen enz enz.