bij ons ziet hooi egt net zo uit als van land
ik weet alleen dat er in anders plaatsen soms wel erg uit ziet ja dat klopt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:jurdy, wat je hier schrijft en wat je per pb schrijft is nogal verschilldend
Daar heb je het over jkk in je hooi.
Vanwaar dat verschil?
Esmeralda schreef:gezien het profiel van Jurdy, neemt mij idee, haar kennis van zaken erg af. En daar ga ik het bij laten.
Citaat:maar RK gerookt vlees bederft niet, en alcohol? dan sta je toch alvast op sterk water?
ma_rie_tje schreef:@ jurdy, ze maakt geen ruzie met je, ze uit haar mening.
En zoals esmeralda zegt komt dat door de inhoud van je profiel.
Je bent nog niet zo oud, en schijnt heel veel te wetn van hooien dergelijke, maar je hebt gewoon nooit meegegaamt wat jkk kan veroorzaken. Daarom is esmeralda (en misschien ook anderen) van mening dat jij er niet veel vanaf weet.
Ze zoekt dus geen ruzie, maar gezien jou post vat jij haar opmerking verkeerd op. Nu lijkt het of jij juist ruzie zoekt.

runningkawa schreef:Super dat je dat voor je paarden doet
Zeker omdat je ouders daar niet achter staan

ma_rie_tje schreef:n@ jurdy
Zulke pm's kan ik niet waarderen. Ik heb jou niks misdaan, en ik heb mijn post netjes gehouden.
ma_rie_tje schreef:Nou jurdy, dit gaat geheel oftopic.
Ik weet dat ik er misschien mee ben begonnen, maar ik denk dat het voor de TS erg fijn is als we beide ontopic blijven.
Jeannine schreef:Hey Jurdy, ik dacht dat je van de Landhoeve weg bent gegaan vanwege het hooi, omdat daar jacobskruid inzat