sokjes mooi schoon... HOE???!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eetje3

Re: sokjes mooi schoon... HOE???!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:17

Sokjes mooi schoon............heel makelijk Knipoog je wast ze gewoon met Bio-tex groen (kleding wasmiddel voor handwas) dit is emsiem houdent dus niet slecht voor de huid of haar, zo zijn de sokjes heeeeel erg mooi wit zonder dat je er gekke middeltjes voor hoeft te gebruiken helpt ook bij vlekken op de rest van het paarden zoals gras of mest Pling

Het is echt een wonder middel ook voor staart en manen ....probeer het maar eens

vriendelijke groeten edith OK dan!

moi89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 09:36

Ik spoel de benen elke dag af. Dan blijven ze ook goed wit, alleen voor een wedstrijd was ik ze met shampoo. Dat maakt ze net iets witter.

ptricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:07

Biotex!!!!!!!!!!! En het is niet schadelijk voor je huid. Wel goed uitspoelen en evt de kootholte goed droogmaken met een handdoek om mok te voorkomen.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:26

24/7 weidegang op een net stuk land, werkt bij mij uitstekend! zowel de sokjes als de hoeven zijn spierwit, hihi! als je ook stukjes zandgrond in je wei hebt, wordt het moeilijker. er worden hier al goede tips gegeven, bij mij werkt warm water en een halfharde borstel vooralsnog erg goed. ik spuit het eerst af, dan maak ik schoon met warm water en een borstel, nog een keer naspoelen en klaar!

XHeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:14

waarom wil je die sokjes altijd mooi netjes hebben:O? ik borstel mijn pony gewoon wel elke dag.. en dat is het;) voor een wedstrijd maak ik ze mooi schoon (de sokjes staart etc.) en dat is het.. voor de rest maakt het mij niet uit hoe hij erbij loopt;) zolang hij nog gezond is vind ik alles best:D!
xx

Sorenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:00

ik was ze weleens met groene zeep Vork

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:21

Ik was mijn haflinger zijn sokken vaak gewoon met Derlon/Andrélon shampoo als ik op wedstrijd ga Lachen Dan blijven ze ook netjes Lachen Anders gewoon afspuiten zodat er geen mok ontstaat! Lachen

DePretFlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:55

Wassen met betadine shampoo, of biotex !

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:15

Benen/ sokken gewoon scheren, dan blijven ze makkelijk superschoon.