Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb hem toch echt voor het rijden en de sport.

merelblom schreef:Wat me een beetje irriteerd hier op bokt is altijd dat je fout bent als je verkoopt..Eigenlijk wordt hier op bokt verwacht dat je nooit een paard verkoopt. Als je het wel doet ben je eigenlijk al fout, maar als je het ook nog eens doet omdat je een beter wil hebben of hij gewoon niet goed genoeg bent, wordt je er heel vaak op aangekeken. Nou, als ik op hoog niveau wil rijden en mijn paard kan dat niet, kun je beter maar een ander paard kopen, want hem er tegen beterweten in toch overheen trappen is alleen maar gevaarlijk en slecht voor het paard. Verder is alles te koop, als er een gek komt die veel geld bied, zijn ze echt wel weg hoor, Zelfs mijn junioren paarden.. Tja, tis maar net waar je prioriteiten liggen he..( ow ja: ze moeten wel een goed huis krigjen, want ik kon ook naar amerika verkopen, maar dan wist ik niet zeker wat er mee zou gebeuren, en dat gebeurd het dus niet. Maar verder denkt iedereen dat hij het beste voor zijn paard zorgt, dus de meesten zullen dat ook wel doen en kun je dus best verkopen...
(zou ik zelf ook kunnen doen, maar ik ben nu eenmaal verslaafd aan SGW en dressuren kan ik als ik 60 ben ook nog wel...daar hoefde ik die pony niet voor te houden
) 
Prima schreef:Wat erin komt gaat er niet meer uit. Als mensen zeggen ja, maar als ze nou een ton bieden, doe je het dan. Dan zeg ik, al bieden ze een miljoen, dan doen we het nog niet. Als geld een reden is, dan vind ik dat echt triest en ben je een paard niet waard, vind ik. Het is geen huis! Je kind verkoop je toch ook niet aan de hoogste bieder?

Prima schreef:Wat erin komt gaat er niet meer uit. Als mensen zeggen ja, maar als ze nou een ton bieden, doe je het dan. Dan zeg ik, al bieden ze een miljoen, dan doen we het nog niet. Als geld een reden is, dan vind ik dat echt triest en ben je een paard niet waard, vind ik. Het is geen huis! Je kind verkoop je toch ook niet aan de hoogste bieder?
Maar ik ben het wel met je eens hoor.Prima schreef:Wat erin komt gaat er niet meer uit. Als mensen zeggen ja, maar als ze nou een ton bieden, doe je het dan. Dan zeg ik, al bieden ze een miljoen, dan doen we het nog niet. Als geld een reden is, dan vind ik dat echt triest en ben je een paard niet waard, vind ik. Het is geen huis! Je kind verkoop je toch ook niet aan de hoogste bieder?
.
) gevonden worden.