Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vjestagirl schreef:Fokverbod: 'oh ja sorry, de hengst was uitgebroken en heeft perongeluk al mijn merries gedekt. Ja die staartjes, ja die zijn er nu al af.'
Inspecteur: 'goh, foei hoor, niet meer doen hoor!'
Vjestagirl schreef:Aafke_ schreef:Ik vind het ook idioot om vandaag de dag nog staarten te couperen ik begrijp niet dat dat nog mag.
Die ietwat rigoreuze oplossing zou natuurlijk wel werken. Je moet hem alleen uitbreiden met 2 jaar gevangenisstraf voor de mensen die ervoor verantwoordelijk zijn, en een heeele dikke boete: hoe meer geld ze hebben hoe hoger. want die hebben een gezond paard willens en wetens door jouw regel dood laten gaan.
Ik ben blij dat jij niet President van Amerika bent.
ik ook, ik denk te rigoreus.
poes schreef:En wat is de kans op verwaarlozing dan bij de huidige eigenaar die een paard heeft waar hij niet op zit te wachten? Of zelfs alsnog laat inslapen?
katiavl schreef:poes schreef:En wat is de kans op verwaarlozing dan bij de huidige eigenaar die een paard heeft waar hij niet op zit te wachten? Of zelfs alsnog laat inslapen?
hoe bedoel je?
katiavl schreef:poes schreef:En wat is de kans op verwaarlozing dan bij de huidige eigenaar die een paard heeft waar hij niet op zit te wachten? Of zelfs alsnog laat inslapen?
hoe bedoel je?
Overigens, paarden worden niet geboren met een gecoupeerde staart hoor

poes schreef:Yep een overgangsregeling kan ik prima mee levenOverigens, paarden worden niet geboren met een gecoupeerde staart hoor
![]()
katiavl schreef:En voor de broodfok, mischien alleen fokken door geregistreerde gediplomateerde fokkers, met quotum dus zoals bij de koeien zoveel per jaar.
En elk jaar een verplicht bezoek van fokkersvereniging om zaken op te volgen. Fok je meer dan quotum = boel sluiten.
Fok je buiten de registratie = gevangenisstraf
Is maar een idee
.
) ..vliegendekens bestaan ook nog