Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:En wat betreft een röntgen rapport, als ze zo'n rapport van mij op zouden maken, wordt ik ook afgekeurd, nou mijn (v)echtgenoot is anders hartstikke blij met mij....... Maar zonder gekheid, zouden al die paarden die op internationaal nivo lopen allemaal 100 % zijn, geen stal of andere gebreken, klinisch 100% en röntgen 100 %?
Was er niet ooit eens een internationaal paard dat voor veel verkocht zou worden maar afgekeurd werd........
) gezet.
runningkawa schreef:er zijn genoeg paarden voor een leuke prijs.
Maar wil je een paard dat min Z heeft gelopen, niet ouder dan 8, mooi papier en goed gekeurd, dan heb je wel eens kans dat je wat dieper in de buidel moet, logisch toch?
Of een paard van 3 jaar, met gangen waar je een uur later nog van na staat te kwijlen.
Geweldig papier en ook goed gekeurd.
ook die zijn duur.
Maar waarom zijn voor zoveel mensen de gewone paarden niet goed genoeg.
Denken ze perse een topper nodig te hebben?
het meerdendeel van de ruiters, ik ook, heeft aan een gewoon paard genoeg.
ook met een gewoon paard haal je het Z,
Voor een recreatie paard, om lekker naar het bos te gaan, hoef ik al helemaal geen (goed) papier, en goede gangen ook niet.
Als het paard maar lief is.
En die paarden zijn er nog genoeg voor de gewone betaalbare prijs.
happy worker schreef:Persoonlijk zou ik mijn paard niet willen verkopen aan iemand die max 2000,--euro te besteden heeft, zeker weten dat ze dan ook geen geld hebben om het dier goed te verzorgen.
), en we kunnen er niets tegen doen. 
menespride schreef:ben het helemaal met je eens, alles is veel duurder geworden, gewoon niet normaal meer.Wat zijn sommige bokkers toch een stelletje eikels( sorry dat ik het zeg).
Ze praten over geld als of ze het als water hebben. Hele tonnen vol.
Een paard onder de 4000,- euro ( F 8.814,84) kopen? Die is gek! Hoor je ze dan. Daar koop je geen paard voor, je moet minstens 7000,- euro meenemen F15.425,97. Stelletje afzettters!!!!!! Vorig jaar kost een gewoon redelijk paard die goed was gereden rond de 6000,- a 7000,- GULDEN. Nu vragen ze voor het zelfde paard 6000,- a 7000,- EURO!!!!!!!!!! Dat is wel even meer als 2 KEER ZOVEEL. Nog even en ze vragen voor een Z paard 15.000,- euro F 33.055,65,-. Ach of dat de gewone mens dat in ze broekzak heb zitten.Hoezo elite en kaksport!!!!! Dit kan een gewoon werkend mens die een leuk paard wil hebben toch niet meer betalen? Waar gaat dit in godsnaam heen?
Nog even en de paardenhandel ligt op z'n kont, is alleen nog maar te betalen met PL en rijkeluis mensen.