Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BGGBWM schreef:Inderdaad Stef, zo is het ook. Ik ben nu al helemaal gek op mijn vers-aangeschafte vriendje, mét of zonder staart, maar dat meent inderdaad niet dat ik het eens ben met couperen.
stef schreef:dan nog zullen er fokkers blijven die hun eigen paarden laten couperen ikke....
Ik vind het gewoon not done dat het stamboek gecoupeerde paarden toe laat paarden van voor 2002 (meen ik) ala, maar daarna gewoon niet meer
stef schreef:maar als je dan als stamboek zegt dat gecoupeerde paarden niet meer welkom zijn, dam je de boel al wel in natuurlijk

) mogelijk, als ik m nu langer laat groeien dan blijft de poep er in zitten, omdat ze haar kleine pluisje niet verder omhoog kan tillen
. voor foto's van de lengte van dr staart zie link in onderschrift.
erg gezellig.
) maar helemaal nu de horzels weer beginnen te komen als ik aan het borstelen ben, ben ik meer bezig met alle vliegen en horzels weg meppen bij dr. stef schreef:Mag ik hier even op inhaken? TS wordt veroordeelt omdat hij een gecoupeerd paard heeft gekocht. Ik kreeg laatst het stamboekblad van de KVTH onder mijn neus, met uitslagen van een of andere (hengsten??) keuring.
Tot mijn verbazing waren practisch alle belzen die op de foto stonden gecoupeerd.
Ik vind in dit geval dat je niet TS moet veroordelen, maar het stamboek!
Met een gecoupeerd paard mag je niet deelnemen aan de keuring, pats, boem, klaar.
Eens kijken of er dan nog steeds zoveel mensen naar Frankrijk gaan.
Zolang het stamboek gecoupeerde paarden toe laat, zal er nooit iets veranderen
izzy1985 schreef:Link doet het niet, maar dat is net als vegetariers...eet geen vlees das zielig en als je geen vlees eet wordt er ook niet geslacht, zo werkt het helaas niet!
Er zullen er evenveel geslacht worden...
Een kortstaart kopen of niet, het gebeurd! Ze zouden wat actiever achter de gang van zaken moeten zitten! Illegale coupeerders achterhalen! Vrachten naar Frankrijk onderscheppen!
Sorry maar vind je redenatie onzin!