Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

juul_13 schreef:ANti klit is ook mijn held![]()
1 keer per week met anti klit er door heen
uit pluizen met je vingers met een borstel trek je snel haren uit der staart en daar word je staart dun van.
als je dit elke dag een beetje bijhoud blijven je manen en staart mooi schoon![]()
Groetjes julia
fiekhe schreef:Fleming schreef:Ik houd gewoon de staart vast, ga op mijn hurken naast haar achterbeen zitten en dan knip ikIk wil hier ook nog eventjes iets over vragen. Dat knippen hoe doen jullie dat? Gewoon kijken hoeveel cm er ongeveer af moet en hem dan helemaal optillen zodat je er goed bijkunt? Of ga je erbij zitten? Schrikt het paard niet van knippen?. Is mijn paard niet bang van hoor! (en het is al een hele grote bangerik
)
@ Wytske_: de staart is eigenlijk al te lang als hij over de grond hangt. Straks stapt je paard erop. Op de plaats waar kellyhvj zegt te knippen, is eigenlijk beter
. Voor de rest staart af en toe helemaal ontwarren en anti-klit inspuiten doe ik wat vaker. Manen borstel ik 1x / week, voor de rest blijf ik eraf want anders verlies ze te veel haren.
dazmar schreef:Als ie echt heel smerig is ( mijn tinkie poept zijn staart nog wel eens onder) dan was ik hem met een zachte babyshampoo, daarna cremespoeling erin en goed uitwassen. dan smeer ik er flink wat CowboyMagic in ( ik zweer bij dat spul!) even op laten drogen en je kunt hem zo uitkammen. de dagen erna is hij nog heerlijk doorkambaar. Ik gebruik cowboyMagic 2 of 3 keer per week in zijn staart en in zijn manen.
Phylos schreef:dazmar schreef:Als ie echt heel smerig is ( mijn tinkie poept zijn staart nog wel eens onder) dan was ik hem met een zachte babyshampoo, daarna cremespoeling erin en goed uitwassen. dan smeer ik er flink wat CowboyMagic in ( ik zweer bij dat spul!) even op laten drogen en je kunt hem zo uitkammen. de dagen erna is hij nog heerlijk doorkambaar. Ik gebruik cowboyMagic 2 of 3 keer per week in zijn staart en in zijn manen.
waar kun je dat cowboymagic kopen? en wat is het precies
niet bij allemaal maar zoiezo bij 1 weet ik het te vinden