Welke keuze zoude jullie kiezen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTom

Re: Welke keuze zoude jullie kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 20:55

Ik denk dat ik het niet zou doen als er geen mogelijkheid is om te schuilen cq uit de wind te kunnen staan. MIjn paardje staat ook heel het jaar op de wei maar wel met de gelegenheid van een schuilstal waar ze droog en uit de wind kunnen staan. Zomers lijkt mij dat niet zo n probleem maar in de winter als het erg koud is , hard waait, regent ect lijkt mijzelf dat niet zo n fijn idee

natascha78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:19

Ik zou zelf voor het land kiezen.

en als het 's winters gaat sneeuwen of keihard regenen kan je der toch wel ergens op een stal zetten ?
er zal dan heus wel een stalling over zijn ergens.

ryannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:24

En als ze aan de buitenkant van de schuilstal gaat staan kan je sowieso al wel uit de wind staan toch? dan houdt dat stalletje iig de wind al tegen...

karabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 08:28

maar als het een veulen is, groeit ie dan niet meer? want dan past hij later niet meer in die bollenkar.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 12:42

Heyz,

Veulen blijft een kleine ponymaat,dus die zal ten alle tijden erin kunnen.(nogmaals niet mijn veulen hoor Knipoog )

Er mag dus absoluut niks opgebouwd worden,zelfs geen partytent erop gezet worden.OOk al is het verwijderbaar..